۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹
بیشترین آمار تخلف صنفی در اصفهان مربوط به کدام قشر است| گران‌فروشی در صدر
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

بیشترین آمار تخلف صنفی در اصفهان مربوط به کدام قشر است| گران‌فروشی در صدر

اصفهان - محمدی فشارکی، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان گفت: نانوایان و خرده فروشان میوه و سبزی بیشترین تخلفات صنفی را در سطح استان اصفهان دارند.

جواد محمدی فشارکی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه بازرسی و نظارت بر اصناف در طول سال انجام می‌شود، اظهار داشت: با وجود برخی از تخلفات اصناف و صاحبان واحدهای صنفی فراوانی هستند که مطابق قانون مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای شهریورماه تاکنون بیش از ۲۴ هزار و ۴۹۹ بازرسی از اصناف در سطح استان اصفهان انجام شده است،‌ ابراز داشت: از بازرسی های انجام شده برای ۵۶۱ واحد صنفی به دلیل تخلفات گوناگون پرونده تشکیل شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان با اشاره به اینکه پرونده های تشکیل شده برای بررسی بیشتر به ادارات تعزیرات حکومتی فرستاده شده است،‌ تصریح کرد: از جمله تخلفاتی که در بین واحدهای صنفی وجود دارد گران‌فروشی و درج نکردن قیمت است.

وی با بیان اینکه در سطح استان اصفهان دو صنف نانوایان و صنف خرده فروشان میوه و سبزی بیشترین آمار تخلف را داشته اند، خاطرنشان کرد: مهمترین تخلفات این واحدهای صنفی هم گرانفروشی، کم فروشی و درج نکردن قیمت بوده است.

محمدی فشارکی تاکید کرد: از عموم هم استانی های عزیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی در اسرع وقت مراتب را از طریق شماره ۱۲۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

کد خبر: ۱۷۹٬۸۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha