۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸
بهره‌برداری از فاز نخست مجتمع ۲۵ هزار رأسی منطقه عشایری جرقویه
استاندار اصفهان خبر داد؛

بهره‌برداری از فاز نخست مجتمع ۲۵ هزار رأسی منطقه عشایری جرقویه

اصفهان - مرتضوی، استاندار اصفهان از افتتاح و بهره برداری از فاز نخست مجتمع ۲۵ هزار رأسی منطقه عشایری جرقویه اصفهان خبر داد.

سیدرضا مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به نقش عشایر در تامین امنیت غذایی مردم اظهار داشت: علت بسیاری از پیشرفت های کشور به پشتوانه عشایر و روستاییان است.

وی با بیان اینکه شهرستان جرقویه بزرگترین شهر عشایرنشین استان اصفهان است، ابراز داشت: رفع مشکلات و چالش‌های موجود برای عشایر یکی از برنامه های مهم دولت و نمایندگان آن در استان اصفهان است.

استاندار اصفهان با اشاره به افتتاح و بهره برداری از مجتمع ۲۵ هزار رأسی منطقه عشایری جرقویه استان اصفهان تصریح کرد: امیدواریم با این اتفاق شایسته شاهد رونق اقتصادی و رفع برخی از مشکلات عشایر استان باشیم.

وی با اشاره به نقش غیور مردان عشایر در دفاع از مرز و کشور در برهه های مختلف تاریخ جمهوری اسلامی ایران گفت: عشایر در دفاع مقدس، پایدار کردن امنیت و رقم زدن اقتدار و صلابت کشور نقش بسزایی داشتند.

مرتضوی تاکید کرد: دولت، مجلس و قوه قضائیه باید نسبت به ماموریت خود در زمینه ارتقای خدمت رسانی در بخش های مختلف و ایجاد رفاه مناسب در جامعه و بویژه برای روستاییان و عشایر به ماموریت ها و وظایف خود به خوبی عمل کنند.

کد خبر: ۱۷۹٬۸۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha