۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
نقش مهم شرکت نفت مناطق مرکزی در تأمین سوخت زمستانی

نقش مهم شرکت نفت مناطق مرکزی در تأمین سوخت زمستانی

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نقش این شرکت را در تأمین سوخت زمستانی حساس و مهم دانست و گفت: این شرکت همچنین نقش تأثیرگذاری در تأمین سوخت مراکز صنعتی و خانگی کشور در فصول سرد سال دارد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهدی حیدری در آیین تودیع و معارفه جمعی از مدیران و مسئولان این شرکت اظهار کرد: این شرکت، طرح‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای متعددی در بخش‌های نفت و گاز دارد که با به ثمر نشستن آنها شاهد افزایش قابل توجه نفت و گاز در مجموعه این شرکت و شرکت‌های تابعه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: تغییر در مدیریت‌ها در تمامی سازمان‌ها با هدف چابک‌سازی و استفاده از ایده‌های نو برای رشد و تعالی آن مجموعه انجام می‌شود و انتظار می‌رود با تعیین سرپرست جدید مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت شاهد شتاب بخشی در اجرای پروژه‌های مختلف در سطح نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت‌های زیرمجموعه آن باشیم.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ضمن معرفی مالک قنواتی به‌عنوان سرپرست جدید مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت، از خدمات و زحمات پیمان ایمانی در دوره مسئولیتش قدردانی کرد.

حیدری با اشاره به شرح وظایف روابط عمومی و اهمیت آن در انتشار عملکرد، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نفت مناطق مرکزی ایران، ایمان ارجمندراد را به‌عنوان مشاور مدیرعامل و سرپرست جدید روابط عمومی شرکت معرفی و از زحمات رضا احمدزاده در تصدی این مسئولیت تقدیر کرد.

در این نشست که معاونین، مدیران ارشد و روسای بخش‌های عملیاتی و ستادی حضور داشتند هر یک از مسئولان جدید و سابق درباره برنامه‌ها و عملکرد خود توضیحاتی ارائه دادند.

کد خبر: ۱۷۹٬۰۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha