۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
اجرای ۶.۸ کیلومتر مونوریل قم با اعتبارات ملی| توسعه بلوار پیامبر اعظم(ص) شتاب می‌گیرد
در شورای اسلامی شهر قم مطرح شد؛

اجرای ۶.۸ کیلومتر مونوریل قم با اعتبارات ملی| توسعه بلوار پیامبر اعظم(ص) شتاب می‌گیرد

قم - اخوان، عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: در قالب سفر رئیس جمهوری به قم، نسبت به اجرای ۶.۸ کیلومتر مونوریل مصوبه قانونی وجود دارد.

به گزارش بازار، مجید اخوان در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری این شورا اظهار داشت: کاهش متراژ طرح‌های عمرانی، بیشترین درصد از مطالبات شهروندان از شهرداری را تشکیل می‌دهد که این مطالبات بر اساس سال اعلامی محاسبه و پرداخت می‌شود.

وی اخذ مجوز ایجاد ردیف برای تملک مدرسه آمنه و فیاض بخش در میدان شهید امینی بیات در منطقه دو را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری افزایش ردیف بودجه‌های جدید بیشتر از پیش‌بینی‌های اولیه بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: از ابتدای امسال ردیف‌های بودجه جدید به بودجه شهرداری قم افزوده‌شده است.

وی مجوز اصلاح و تکمیل بند ۳ لایحه با موضوع اخذ مجوز بند ۵ و ۲۵ مصوبات سفر ریاست جمهوری در خصوص پروژه مترو و مونوریل را موردتوجه قرار داد و گفت: در قالب سفر رییس جمهوری به قم، دولت نسبت به اجرای ۶.۸ کیلومتر مونوریل مصوبه قانونی وجود دارد.

اجرای ۶.۸ کیلومتر مونوریل قم با اعتبارات ملی| توسعه بلوار پیامبر اعظم(ص) شتاب می‌گیرد

فرصت توسعه پرشتاب بلوار پیامبر اعظم(ص) قم ایجادشده است

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم نیز در این جلسه با اشاره به اخذ مجوز متمم قرارداد در بلوک ۱۴ بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت: موضوع این سرمایه‌گذاری به‌صورت مستمر در شورای عالی سرمایه‌گذاری و کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر قم بررسی‌شده است.

علی رمضانی ادامه داد: شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری شهرداری و مفاد قرارداد، این اجازه را به شهرداری و سرمایه‌گذار می‌دهد تا جانشین دیگری به شرط احراز صلاحیت، این پروژه را به سرانجام برساند.

وی ابراز کرد: شهرداری قم در نظر دارد این پروژه را به سرمایه‌گذار بلوک ۱۵ این بلوار که یکی از شرکای قابل‌اعتنای شهرداری است، واگذار شود.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم با اشاره به الحاق اراضی بلوار پیامبر اعظم(ص) به محدوده شهری، عنوان کرد: با الحاق این اراضی امکان توسعه و رونق این محور شتاب بیشتری خواهد گرفت.

وی اخذ مجوز اقاله قرارداد در بلوک ۱۹ بلوار پیامبر اعظم(ص) را نیز مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: این پروژه به خاطر برخی حساسیت‌های امنیتی و هم‌جواری با پروژه یکی از نهاد نظامی، اقاله و زمین تحویل سپاه استان شده است.

کد خبر: ۱۷۸٬۹۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha