توجه جدی برای اجرا و پیاده‌سازی قانون جهش تولید
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری عنوان کرد

توجه جدی برای اجرا و پیاده‌سازی قانون جهش تولید

سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: باید توجه ویژه برای اجرا و پیاده سازی قانون جهش تولید در کشور برای توسعه فعالیت‌های دانش بنیان شکل بگیرد.

به گزارش بازار، روح الله دهقانی فیروزآبادی در حاشیه بازدید از نمایشگاه فناوری نانو در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: اقتدار، محصول توجه به علم و فناوری و از سال ۲۰۰۵ تحریم‌ها در مورد این حرکت جدی اقتصادی کشور آغاز شده است.

وی افزود: توجه مقام معظم رهبری به توسعه و اقتصاد در بستر علم و فناوری مطرح شده و طراحی‌ها و برنامه ریزی‌هایی در این زمینه شکل گرفته است و به همین دلیل امروز شاهدیم مهمترین پایگاه‌های اقتصادی و دانش بنیان، دانشگاه‌ها و مراکز فناوری هستند که مورد توجه خاص دشمن قرار گرفته است.

دهقانی فیروزآبادی در ادامه تاکید کرد:به طور قطع دشمن از این شرایط و گفتمانی که در کشور شکل گرفته، نا امید می‌شود.

وی افزود: توجه جدی برای اجرا و پیاده‌سازی قانون جهش تولید که یک قانون فاخر با ظرفیت‌های بسیار بزرگ ملی است و می‌تواند سال‌ها برای ما تاثیرگذار باشد باید به طور جدی دنبال شود .

سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: همراه کردن شرکت‌های کوچک برای تولید اقتصادهای بزرگ، توجه به بحث‌های بیمه محصولات دانش‌بنیان و بیمه خدمات دانش بنیان، ارائه مدل‌های تامین مالی متعدد و اتصال اقتصاد دانش‌بنیان به اقتصاد مردمی در راس این برنامه‌های جدی قرار دارد.

دهقانی فیروز آبادی افزود: قانون جهش تولید در بحث‌های مالیاتی نیز فرصت جدیدی را برای توسعه و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان ایجاد می‌کند تا شاهد توسعه بیش از پیش این محصولات باشیم.

کد خبر: ۱۷۸٬۸۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha