۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
۲٠٠ قلم کالا با قیمت درب کارخانه در کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۲٠٠ قلم کالا با قیمت درب کارخانه در کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود

یاسوج_ مدیر شرکت تعاونی پست پیشگامان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف کاهش قیمت تمام شده و حمایت از خریداران، ۲٠٠ قلم کالا با قیمت درب کارخانه به لیست توزیعی استان افزوده شد.

سلیمان لعل زاری در گفتگو با خبرنگار بازار افزود: شرکت پیشگامان دومین اپراتور پستی کشور و با نگاه فعالیت تعاونی محور است.

وی با بیان اینکه فعالیت ما بر اساس نیاز مردمی است، اظهار داشت: در حال حاضر پوشش شهرهای یاسوج و بهمئی فعال بوده و تا پایان هفته شهرهای دهدشت و گچساران نیز به لیست ارائه خدمات با تکیه بر سامانه «بازارگام» افزوده می شود.

لعل زاری با اشاره به ارائه خدمات ارسال رایگان محصولات به درب منازل اظهار داشت: پوشش سراسری استان با تکیه بر فعالیت سامانه «بازارگام» تا پیش از پایان سال هدفگذاری شده است.

مدیر شرکت تعاونی پست پیشگامان بادپا با بیان اینکه در شهر یاسوج اشتغال زایی مستقیم ۱۰ نفر محقق شد، اظهار کرد: در شهرستان بهمئی نیز اشتغال چهار نفری به شکل مستقیم انجام شد.

لعل زاری با اشاره به نگاه دانش بنیان به خدمات رسانی و توسعه آن، تصریح کرد: نگاه ما به تحقق توسعه خدمات رسانی جامع با تکیه بر فناوری های نو و دانش بنیان است.

کد خبر: ۱۷۸٬۸۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha