۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
عرضه همه محصولات سایپا خارج از روند قرعه کشی

عرضه همه محصولات سایپا خارج از روند قرعه کشی

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و افزایش ظرفیت تولید همه محصولات گروه سایپا از شرایط قرعه کشی خارج شد.

به گزارش بازار به نقل از سایپا، حسین کاظمی طرقی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و افزایش ظرفیت تولید محصولات گروه خودروسازی سایپاهمه محصولات این گروه خودروسازی از شرایط قرعه کشی خارج شد و با اعلام بخشنامه فروش متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت https://saipa.iranecar.com بدون حضور در شرایط قرعه کشی نسبت به ثبت نام تا تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

وی اضافه کرد: پیرو دستور ۸ بندی رئیس جمهور و پیگیری‌های وزارت صمت به منظور حذف شرایط قرعه کشی محصولات، برنامه افزایش ظرفیت تولید در ۸ ماه اخیر در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه با مجوز وزارت صمت، همه محصولات گروه خودروسازی سایپا از شرایط قرعه کشی خارج شد.

کاظمی تاکید کرد: در سومین دوره واگذاری خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، تنها خودرو ساینا. اس در شرایط قرعه کشی قرار داشت که با افزایش ظرفیت تولید این خودرو، همه تعهدات خودروی یاد شده به مشتریان تحویل شد از این رو وزارت صمت، مجوز فروش این خودرو را بدون قرعه کشی صادر نمود.

وی افزود: افزایش ظرفیت تولید و عرضه محصولات گروه سایپا از بهمن ماه سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و در ۸ ماه گذشته تا کنون بیش از ۳۴۰ هزار خودرو، تجاری و تحویل مشتریان شده است که در مقایسه با دوره مشابه افزایش معناداری داشته است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: برای همه مشارکت کنندگان در خرید خودرو ساینا اس دوره سوم که حایز شرایط هستند با ارسال پیامک برای تکمیل وجه و پیگیری شرایط خرید اطلاع رسانی خواهد شد؛ لذا مشتریانی که به آن‌ها اطلاع رسانی شده است با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه تخصیص به آدرس https://sale.iranecar.com پیگیری مراحل ثبت نام را انجام دهند.

کد خبر: ۱۷۸٬۸۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha