۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
نزدیکی لوازم‌خانگی داخلی به سلیقه مشتری ایرانی

نزدیکی لوازم‌خانگی داخلی به سلیقه مشتری ایرانی

رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان لوازم خانگی، تاکید کرد که امروز سازندگان ایرانی با آگاهی از سلیقه و نیاز مشتری، خدمات پس از فروش قابل اعتنایی را ارائه می دهند.

به گزارش بازار، اکبر پازوکی ایجاد انحصار در بازار لوازم خانگی را به دلیل نبود هیچ گونه برنامه ای برای این صنعت در کشور تا سال ۹۶ عنوان کرد و گفت: بعد از انقلاب دیدیم که دنیا با ما سر جنگ دارد؛ پس چرا تولیدکننده های لوازم خانگی به این باور نرسیدند که توانِ تولید با کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش و صادرات را دارند؟!

وی مدعی شد حتی فاقد یک برندِ ملی لوازم خانگی در حوزه صادرات هستیم چون دولت ها هیچ کمکی در این زمینه نکرده اند.

پازوکی ضمن تاکید بر این که فعالان در امر ته لنجی و کولبران قاچاقچی نیستند، این سوال را طرح کرد که چرا دولت این روش ها را هدفمند نمی کند.

وی همچنین تولید محدود و ساختِ اقلامی خاص از سوی تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی را تا قبل از سال ۹۶ یادآوری کرد و گفت: ما حتی از سلیقه مردم اطلاع نداشتیم؛ هرچند به تکنولوژی روز دنیا نزدیک می شدیم ولی تکمیل این زنجیره بعد از ممنوعیتِ واردات اقلام خارجی صورت گرفت.

رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان لوازم خانگی مدعی شد که امروز سازندگان ایرانی دریافته اند اگر خدمات پس از فروشِ مناسب عرضه نکنند، مشتری خود را از دست خواهند داد. در این راستا باید دانست که سودجویان در همه اصناف هستند.

بنابراین باید میان فروش اجناس دست دوم و قاچاق تفاوت قائل شد. دولت اجازه می دهد کولبران انواع و اقسام لوازم خانگی را وارد کشور کنند ولی چرا تولید و صادراتِ تاجری که در داخل فعالیت دارد را هدفمند نمی کند؟!

کد خبر: ۱۷۸٬۸۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha