۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
آذربایجان شرقی ۲۵۵۰ پروژه صنعتی درحال اجرا دارد| ضرورت حمایت از سرمایه گذاران
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

آذربایجان شرقی ۲۵۵۰ پروژه صنعتی درحال اجرا دارد| ضرورت حمایت از سرمایه گذاران

تبریز- پرنیان، رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی ۲۵۵۰ پروژه صنعتی در حال اجرا دارد و از این حیث رتبه اول کشوری متعلق به این استان است.

صابر پرنیان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذاران، فضای اقتصادی آذربایجان‌شرقی را در مسیر مثبتی قرار می‌دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که با استقرار دولت سیزدهم عمدتا جهت‌گیری استان به سمت حمایت از سرمایه گذاری بوده است، اظهار کرد: با ایجاد فضای فکری و روانی مطلوب و حمایت از سرمایه گذاران، فضای اقتصادی استان در مسیر مثبتی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: بر اساس گزارش مرکز پایش اتاق ایران در سه ماه نخست امسال، آذربایجان شرقی جزو سه استان برتر در بهبود فضای کسب و کار معرفی شده است که این موضوع نشان می دهد رفع موانع تولید و بسترسازی برای استقبال از سرمایه گذاری نتایج مطلوبی داشته است.

وی با اشاره به اهمیت امنیت سرمایه گذاری در حوزه اقتصادی تاکید کرد: احساس امنیت در حوزه سرمایه گذاری و فعالیت صاحبان کسب و کار در آذربایجان شرقی تاثیر زیادی نسبت به سایر استان ها دارد چرا که فعالیت صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی عمدتا بر پایه تولید، فضاهای صنعتی، اقتصادی و صادراتی شکل گرفته است بنا بر این تسهیل امور، مقررات و رفع موانع برای ایجاد سرمایه گذاری و اخذ مجوزها باید از سوی دستگاه های متولی به نحو احسن انجام شود.

وی اظهار کرد: با رفع موانع تولید و تسهیل امور فعالان اقتصادی، بسترهای مناسبی برای سرمایه گذاری در استان ایجاد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: آذربایجان شرقی با دو هزار و ۵۵۰ پروژه صنعتی در حال اجرا رتبه نخست کشور را دارد که این موضوع نشان می دهد میل به سرمایه گذاری در استان به حوزه مشاغل و سرمایه گذاری مولد زیاد است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به عزم سازمان صمت برای حمایت از تولید گفت: فعالیت هر واحد صنعتی، علاوه بر رونق تولید و رشد اقتصادی موجب اشتغال پایدار در استان می شود بنا بر این با تمام توان از احیای واحدهای راکد صنعتی حمایت می کنیم.

کد خبر: ۱۷۸٬۸۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha