۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
لازم است بانک ها پای کار ساخت مسکن بیایند
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس:

لازم است بانک ها پای کار ساخت مسکن بیایند

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: برای تحقق وعده دولت و پاسخ به مطالبه مقام معظم رهبری باید به موضوع مسکن توجه جدی تر شود و مردم پای کار ساخت مسکن بیایند.

به گزارش بازار، رحمت اله نوروزی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: انتظار داریم در راستای تعامل مورد تاکید رئیس جمهور با مجلس و وقتی که موضوع بودجه ۲۰ میلیاردی محرومیت زدایی در اختیار نمایندگان قانون شده است توسط سازمان برنامه و بودجه مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: موضوع مسکن نیز مهم ترین دغدغه مجلس، دولت و در رأس آن رهبر انقلاب و البته مردم است اما تا به حال اقدامی برای ساخت مسکن انجام نشده و نهضت ملی مسکن وعده رئیس جمهور است که عملیاتی نشده است و دولت برای آن اقدام جدی نکرده است و یکی از بحث هایی که در مجلس آن را دنبال کردیم افزایش جمعیت براساس تاکیدات حضرت آقا نیازمند باز شدن گره های مرتبط با مسکن است و اگر لازم است بانک های عامل پای کار بیایند باید این کار انجام شود.

وی در تذکر پایانی خود با اشاره به مشکل قطعی برق در استان گلستان، گفت: فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی علی آباد کتول علیرغم مصوبه دولت نیازمند همت وزیر نیرو و اقتصاد است و همچنین سد قره سو نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

مصری رئیس جلسه علنی در پاسخ به این تذکر، گفت: کمیسیون عمران گزارشی در خصوص آخرین وضعیت ساخت مسکن به تفکیک استان ها تهیه و ارائه کند، همچنین رئیس کمیسیون برنامه و بودجه نیز از سازمان برنامه دعوت کند تا در خصوص بودجه مصوب قانون در مورد محرومیت زدایی تعیین تکلیف شود چرا که زمان فعالیت های عمرانی رو به پایان است و باید هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود.

کد خبر: ۱۷۸٬۸۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha