سهم عمده ایران در تدوین استانداردهای بین المللی نانو
رییس سازمان ملی استاندارد خبر داد

سهم عمده ایران در تدوین استانداردهای بین المللی نانو

رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: ایران سهم عمده‌ای در تدوین استانداردهای بین المللی نانو دارد.

به گزارش بازار، مهدی اسلام پناه با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد ۱۲ درصد از استانداردهای بین المللی را در حوزه نانو تکنولوژی تدوین کرده است افزود: اعطای نشان نانونماد، محصولات نوآورانه و دانش بنیان کشور را در مسیر تجاری‌سازی قرار می‌دهد.
 
رییس سازمان ملی استاندارد ایران ادامه داد: در آینده نزدیک «نانونماد» به عنوان نشان تاییدیه سازمان ملی استاندارد ایران برای محصولات نانو تکنولوژی به بهره برداری می‌رسد.
 
اسلام پناه به همکاری معاونت ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه محصولات دانش بنیان، اشاره کرد و گفت: سازمان ملی استاندارد ایران نانو نماد را با همفکری نخبگان، بخش خصوصی و سرمایه‌های فکری و علمی، برای تجاری سازی و صادرات گستره در حوزه تکنولوژیک به بهره برداری می‌رساند.
 
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه امروز فناوری در دنیا حرف اول میزند، افزود: نمایشگاه فناوری نانو بخشی از توانمندی‌های نانو تکنولوژی کشور را به نمایش گذاشته که این دستاوردهای علمی امیدبخش آینده‌ای روشن برای کشور است.
 
سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو با حضور بیش از ۱۶۰ شرکت در نمایشگاه نانو در حوزه‌های مختلفی نظیر نفت و انرژی، بهداشت و سلامت، آب و محیط زیست، کشاورزی و بسته‌بندی، خودرو، رنگ و پوشش، ساختمان، منسوجات و مواد پیشرفته از ۹ تا ۱۲ مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

کد خبر: ۱۷۸٬۵۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha