۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
عرضه فناوری های بی نظیر جهانی در نمایشگاه هوشمندسازی برق
وزیر نیرو اعلام کرد

عرضه فناوری های بی نظیر جهانی در نمایشگاه هوشمندسازی برق

محرابیان، وزیر نیرو گفت: در نمایشگاه هوشمندسازی برق، شاهد فناوری هایی هستیم که عرضه برخی از آن در جهان، بی نظیر است.

به گزارش بازار، علی اکبر محرابیان، امروز در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی ارائه محصولات نوآورانه و فناورانه ۱۴۰۱ در گفتگو با رسانه ملی افزود: در این نمایشگاه که با حضور کمتر از ۳۰ شرکت و با ارائه ۶۵ فناوری روز ایران و جهان آغاز بکار کرد شاهد فناوری هایی هستیم که عرضه برخی از آن در جهان بی نظیر است و برخی از آن در سطح بسیار مطلوبی ارائه شده است.

وی گفت: با این فناوری ها می توان مدیریت مصرف را در بخش تولید، توزیع و مصرف ارتقا داد و امکان لحظه ای و ساعتی اعمال تعرفه های برق را فراهم کرد که در نهایت این فناوری ها موجب افزایش بهره وری صنعت برق در کشور خواهد شد.

وزیر نیرو افزود: پژوهشگاه نیرو به عنوان برگزار کننده این نمایشگاه، امکان دریافت ارائه و توسعه فناوری های جدید و روز صنعت برق را عهده دار می باشد.

گفتنی است : نخستین نمایشگاه تخصصی ارائه محصولات نوآورانه و فناورانه ۱۴۰۱ با هدف توسعه محصولات فناورانه و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، امروز با حضور وزیر نیرو آغاز به‌کار کرد.
این رویداد به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۱ و با هدف فراهم‌سازی بستر مناسب برای هم‌افزایی بیشتر و معرفی دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در حوزه هوشمندسازی در صنعت برق با حضور ۲۳ شرکت منتخب فناور و دانش‌بنیان و معرفی ۶۹ محصول در این حوزه برپا شد.

شناسایی فناوران حوزه هوشمندسازی و متعاقبا تدوین و اجرای برنامه‌های مشترک و بسته‌های حمایتی در راستای توسعه این فناوری‌ها در صنعت برق از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رویداد است.

کد خبر: ۱۷۸٬۵۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha