۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۶
ناتوانی بیت کوین در حفظ حمایت ۱۹۵۰۰ دلاری و احتمال ریزش بیشتر قیمت
تحلیل بازار رمز ارزها؛

ناتوانی بیت کوین در حفظ حمایت ۱۹۵۰۰ دلاری و احتمال ریزش بیشتر قیمت

همانطور که پیش بینی می شد، بیت کوین موفق نشد در پایان روز یکشنبه سطح قیمت خود را بالا محدوده مهم ۱۹۵۰۰ دلار حفظ کند و با اندکی اصلاح به محدوده ۱۹۲۰۰ ریزش کرد.

به گزارش بازار، در شرایط فعلی، حفظ قیمت در محدوده بالای ۱۹ هزار دلار بسیار مهم بوده و هرگونه ریزش به زیر این سطح می تواند منجر به ریزش تا ۱۸۵۰۰ یا ۱۸۳۵۰ دلار شود.

هفته گذشته، بیت کوین موفق شد از مقاومت مهم ۱۹۶۰۰ دلار عبور کرده و حتی به محدوده بالای ۲۰ هزار دلار نیز برسد؛ اما نهایتا موفق به حفظ قیمت در کانال ۲۰ هزار دلار نشد که این ریزش، منجر به سقوط قیمت به محدوده ۱۹۵۰۰ دلار و شکست به زیر SMA ۵۰ روزه شد. 

ناتوانی بیت کوین در حفظ حمایت ۱۹۵۰۰ دلاری و احتمال ریزش بیشتر قیمت

اما در صورت بازگشت قیمت به سمت بالا، نخستین مقاومت پیش رو در محدوده ۱۹۶۰۰ دلار قرار داشته که در صورت عبور قیمت از این محدوده، می توان به افزایش قیمت تا محدوده ۲۰۵۰۰ طی هفته جاری معاملاتی امیدوار بود.

در عین حال باید توجه داشت که با توجه به شاخص RSI، احتمال ریزش قیمت بیش از احتمال افزایش آن است. همچنین شاخص دلار نیز همچنان بالای ۱۱۲ قرار دارد که نشان از حفظ نسبی قدرت ارز ملی آمریکا رد بازار بوده و برای افزایش قیمت بیت کوین نیازمند کاهش این شاخص در هفته جاری هستیم. چراکه اساس دلار قدرتمند، مانع از رشد دارایی های ریسک پذیر از جمله رمزارزها، طلا و بازار بورس می شود. 

کد خبر: ۱۷۸٬۴۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha