۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
لایحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی در کمیسیون عمران به تصویب رسید

لایحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی در کمیسیون عمران به تصویب رسید

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از تصویب لایحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عبدالجلال ایری، در تشریح نشست روز (یک شنبه ۱۰ مهر ماه) کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدای جلسه، محمدهادی زاهدی وفا به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون حاضر شده و برنامه خود را برای مدیریت بر این مجموعه ارائه کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اعضای کمیسیون عمران مجلس پس از استماع برنامه های وزیر پیشنهادی، نقطه نظرات خود را در خصوص مدیریت مناسب این وزارتخانه بیان کرده و بر لزوم استفاده از نیروهای کارآمد، متخصص و بومی در واحدهای اقتصادی زیر مجموعه شستا و بر قراری عدالت و اجرای دقیق مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی و توجه به زیرساخت های بهداشتی و درمانی و آموزشی مناطق تاکید کردند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس افزود: بررسی الحاقات و موارد مراعی مانده لایحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت دستور کار دیگر کمیسیون عمران بوده که پس از بررسی به تصویب رسیدند. گفتنی است این لایحه برای بررسی نهایی در صحن علنی به هیات رئیسه ارسال خواهد شد.

کد خبر: ۱۷۸٬۴۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha