۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
عرضه بیش از یک میلیون و صد هزار تن سیمان

عرضه بیش از یک میلیون و صد هزار تن سیمان

بورس کالای ایران امروز (یکشنبه) شاهد عرضه یک میلیون و ۱۴۴ هزار و ۶۰۷ تن انواع سیمان از سوی ۶۶ شرکت سیمانی است.

به گزارش بازار، از کل عرضه‌های امروز سیمانی‌ها در بورس کالا، ۹۲۹ هزار و ۴۵۲ تن از نوع تیپ ۲، ۱۳۵ هزار و ۷۵۵ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۴۲۵، ۷۰ هزار و ۲۰۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۳۲۵ و ۹ هزار و ۲۰۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۵۲۵ خواهد بود.

شرکت‌های سیمانی تا هفته منتهی به ۸ مهر امسال، در مجموع بیش از ۲۸ میلیون تن انواع سیمان را به ارزش بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان در تالار سیمان بورس کالا فروختند.

از ابتدای فروردین امسال تا هفته منتهی به ۸ مهر، در مجموع ۳۵ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۱۵۷ تن سیمان در بورس کالا عرضه شد که با تقاضای ۳۴ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۵۱۴ تنی روبه رو و ۲۸ میلیون و ۲۲۸ هزار و ۸۰۸ تن آن به ارزش بیش از ۱۸ هزار و ۱۲۶ میلیارد تومان معامله شد.

از ابتدای سال جاری تا هفته منتهی به ۸ مهر، در مجموع ۳۲۹ میلیون و ۶۰۱ هزار گواهی سپرده سیمان معادل ۳۲۹ هزار و ۶۰۱ تن سیمان دست به دست شد و ارزش بیش از ۲۳۵ میلیارد و ۹۵ میلیون تومانی را رقم زد.

در سال گذشته نیز که شاهد راه اندازی گواهی سپرده سیمان در تاریخ ۹ آبان ۱۴۰۰ بودیم در مجموع ۱۵۵ میلیون و ۷۷۶ هزار ورق بهادار مبتنی بر کالا معادل ۱۵۵ هزار و ۷۷۶ تن سیمان به ارزش ۹۰ میلیارد و ۲۸۷ میلیون تومان مورد دادوستد قرار گرفته بود.

کد خبر: ۱۷۸٬۲۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha