۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
آغاز فرآیند تحویل و بررسی مدارک پذیرفته شدگان ۳ برابر ظرفیت آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌ها
از سوی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام شد

آغاز فرآیند تحویل و بررسی مدارک پذیرفته شدگان ۳ برابر ظرفیت آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌ها

فرآیند دریافت و بررسی مدارک پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت نهمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی در شرکت فرودگاه‌ها در رشته مراقبت پرواز از امروز نهم مهر ماه آغاز شد.

به گزارش  بازار، بر اساس اعلام اداره کل منابع انسانی و تشکیلات این فرآیند شامل، تحویل، بررسی، احراز، معرفی به اداره کل مراقبت پرواز برای چکاب و آزمون زبان و اداره کل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما برای چکاب پزشکی است که طی سه روز در رشته‌های مختلف انجام می شود و پس از آن ورود اطلاعات به سایت سازمان سنجش و در نهایت مصاحبه است.

در این دوره، ۴۳ نفر در پنج رشته مراقبت پرواز، الکترونیک هواپیمایی، مخابرات، آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما و عملیات فرودگاهی جذب می شوند که ۲۸ نفر متعلق به سهمیه آزمون دوره هشتم و ۱۵ نفر نیز سهیمه فرودگاههای زابل و سروان است.

کاردانی مراقبت پرواز (۳ نفر) کارشناس مراقبت پرواز (۲۵ نفر)، کاردان ارتباطات هواپیمایی (۲ نفر) کارشناس ارتباطات هواپیمایی (۲ نفر)، کاردان الکترونیک هواپیمایی (۲ نفر)، کارشناس الکترونیک هواپیمایی (۲ نفر)، کاردان عملیات فرودگاهی (۲ نفر)، کارشناس عملیات فرودگاهی (۱ نفر)، کارشناس ایمنی زمینی (۴ نفر)، سهیمه های اعلام شده برای شهرهای زابل، سراروان، آبادان، اهواز، بندرعباس، بجنوردی، بیرجند، بوشهر، تبریز، مرکز کنترل تهران، لارستان، لامرد، کرمان، یاسوج، رشت و زاهدان است.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ ۸۷ نفر از سوی سازمان سنجش در قالب سه برابر ظرفیت به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران معرفی شده اند.

یادآور می شود؛ نتایج نهایی پس  از انجام مصاحبه تخصصی و روانشناسی بهمن ماه اعلام و فرایند جذب در اسفند ماه سال جاری پس از گزینش آغاز می شود.

کد خبر: ۱۷۸٬۲۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha