۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
بستر ارائه تخفیف ویژه کالا و خدمات به بازنشستگان کشوری فراهم شد
سرپرست اداره کل اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری:

بستر ارائه تخفیف ویژه کالا و خدمات به بازنشستگان کشوری فراهم شد

مرتضایی فرد، سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: این صندوق آمادگی دارد با توجه به ایجاد زیرساخت های مناسب اجرایی، ارائه تخفیف و طرح های تخفیفی از سوی بنگاه های اقتصادی به بازنشستگان کشوری را از یک بستر واحد اجرایی کند.

به گزارش بازار به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی فرد اظهار داشت: صندوق بازنشستگی کشوری این آمادگی را دارد تا ضمن بررسی پیشنهاد تسهیلات تخفیفی بنگاه های اقتصادی کوچک و بزرگِ ارائه کننده کالا و خدمات، پس از بررسی مناسب بودن پیشنهاد، زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری مناسب و استانداردی را به منظور تسهیل بهره مندی بازنشستگان عزیز تحت پوشش از تسهیلات اعلامی، در اختیار بنگاه ها قرار دهد.

مرتضایی فرد با بیان اینکه یکی از وظایف و ماموریت های اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی، بوجود آوردن بسترهای لازم جهت ارائه تسهیلات خرید کالا و خدمات با تخفیف ویژه به بازنشستگان است، گفت: این وظیفه با هدف کاهش هزینه های زندگی و افزایش قدرت خرید بازنشستگان دنبال می شود و طرح های اولیه مانند افق کورش و کفش ملی از این دست هستند.

وی یادآور شد: بزرگترین دغدغه ای که صندوق بازنشستگان کشوری در ارائه تسهیلات تخفیفی با آن روبرو بوده، نبود بسترهای سخت افزاری و نرم افزاری مناسب و همچنین متفاوت در ارتباط با فرآیندهای مرتبط با شرکت ها و فروشگاه های ارائه کننده خدمات و کالاهای دارای تخفیف است که بیشتر اوقات موجب سردرگمی بازنشستگان برای دریافت این نوع تسهیلات می شود.

سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: این اداره کل با شناخت این مشکل و بررسی سازمان های مشابه، تصمیم به رفع این چالش کرد که در نهایت با ایجاد یک زیرساخت سخت افزاری و نرم افزاری استاندارد در صندوق بازنشستگی، درعمل این چالش برطرف شده است.

مرتضایی فرد با اشاره به اینکه صندوق کشوری بیش از یک میلیون و ۴۷۱ بازنشسته و وظیفه بگیر را تحت پوشش دارد، ادامه داد: درحال حاضر بنگاه های اقتصادی کوچک و بزرگ کشور می توانند از بسترهای ایجاد شده برای ارائه کالا و خدمات خود به بازنشستگان همراه با تخفیف های ویژه استفاده کنند که هم موجب تامین سبد معیشت خانوار بازنشستگان با هزینه های کمتر شده و هم به تولید و چرخش اقتصادی بنگاه ها کمک خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: در ماه های آتی، بازنشستگان عزیز شاهد آثار این طرح خواهند بود.

کد خبر: ۱۷٬۸۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha