۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
تلاش برای رفع تعهدات ارزی تولیدکنندگان شیرخشک|خرید گندم از کشاورزان ادامه دارد
وزیر جهاد کشاورزی خبر داد؛

تلاش برای رفع تعهدات ارزی تولیدکنندگان شیرخشک|خرید گندم از کشاورزان ادامه دارد

اصفهان - ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی گفت: در تلاش هستیم تا تعهد ارزی تولیدکنندگان شیرخشک را رفع کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار سیدجواد ساداتی نژاد شامگاه پنج شنبه در جمع فعالان اقتصادی و صنعتی کاشان با اشاره به اینکه صنعتگران سربازان خط مقدم جنگ با تحریم ها هستند، اظهار داشت: دولت سیزدهم در تلاش است تا مشکلات این قشر از جامعه را حل کند تا زمینه برای رونق تولید و اشتغال بیش از پیش فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه موضوعات بانک، بیمه و بروکراسی اداری از جمله مهمترین چالش های صنعتگران است، ابراز داشت: دولت سیزدهم در کاهش و حذف بروکراسی اداری برای صنعتگران عزمی جدی دارد.

وزیر جهاد کشاورزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از مشکلات و چالش های پیش آمده برای تولیدکنندگان شیرخشک تصریح کرد: قیمت جهانی شیرخشک پایین آمده بود که این موضوع موجب شد تا در صادرات مشکلاتی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا تعهد ارزی تولیدکنندگان شیرخشک را رفع کنیم، گفت: امیدواریم با افزایش قیمت جهانی شیرخشک صادرات این محصول هم انجام شود.

تمام مطالبات گندمگاران پرداخت شده است

ساداتی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در صنعت کشاورزی کشور تمام مطالبات گندم کاران پرداخت شده است، افزود: با پرداخت ۰۱۰ هزار میلیارد ریال، جمع پرداختی ها به گندم کاران به ۰۸۳ هزار میلیارد ریال رسید و پرونده مطالبات گندم کاران بسته شد.

وی با اشاره به اینکه امسال حدود ۶۰ درصد افزایش خرید گندم داشته ایم، افزود: امسال بیش از ۷/۵ میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شد در حالیکه این عدد در سال گذشته ۴/۵ میلیون تن بود.

وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: خرید گندم از کشاورزان کماکان ادامه دارد.

کد خبر: ۱۷۷٬۸۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha