۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
پیش بینی هشت هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای ۱۹۶ طرح در استان همدان
معاون استاندار همدان اعلام کرد:

پیش بینی هشت هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای ۱۹۶ طرح در استان همدان

همدان -معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: هشت هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای ۱۹۶ طرح در سفر رئیس جمهور به این استان پیش بینی و ابلاغ شده است.

به گزارش بازار، ظاهر پورمجاهد در شورای اشتغال استان همدان اظهار داشت: پیش از حضور رئیس جمهور در استان همدان ابتدا لیست طرح های نیازمند تسهیلات بانکی جمع آوری شد که به ۱۹۶ طرح تولیدی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری با ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیدیم که این طرح ها در مرحله اول تایید و به استان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر این در گام دوم موانع و مشکلاتی پیش روی طرح های در دست اجرا در سطح ملی، دسته بندی و به وزارتخانه های مربوطه ابلاغ و در جلسات هماهنگی طرح موضوع شد، ادامه داد: یکسری موانع و مشکلات پیش روی طرح ها استانی بود که باید در استان گره گشایی می شد که با برگزاری جلسات منظم و مستمر، برای رفع این موانع تلاش شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان خاطرنشان کرد: رفع موانع یکسری از طرح ها با توجه به تفاهم نامه های منعقد شده با هلدینگ های بزرگ کشور نظیر شستا و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، در سفر رئیس جمهور طرح و بر ضرورت تسریع در کارها تاکید شد.

وی اضافه کرد: ۱۹۶ طرح معرفی شده در سفر هیئت دولت شامل ۸۳ صنعت معدن، ۵۵ طرح کشاورزی، ۱۸ طرح صنایع دستی و گردشگری و ۴۰ طرح مربوط به بخش خدمات است که هشت هزار میلیارد تومان به این طرح ها و دوهزار میلیارد تسهیلات برای ازدواج تعلق گرفته و به تفکیک بانک ها ابلاغ شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان ادامه داد: به جز ۱۹۶ طرح، برای ۵۹ طرح دیگر به میزان چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان مجوز و دستور رئیس جمهور نیز دریافت شده که حوزه اجرایی پیگیر این طرح ها بوده و در حال مذاکره به بانک ها هستیم.

کد خبر: ۱۷۷٬۷۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha