۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
آغاز ساخت ۷۵۱ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در کاشان
فرماندار ویژه کاشان خبر داد؛

آغاز ساخت ۷۵۱ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در کاشان

کاشان - شریف زارعی، فرماندار ویژه کاشان از آغاز ساخت ۷۵۱ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در کاشان از ابتدای ماه جاری خبر داد.

محمدشریف زارعی در گفت و گو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه دو هزار و ۸۰۰ خانوار در کاشان پس از ثبت نام در صف تحویل واحد مسکونی خود هستند، اظهار کرد: امیدواریم با مشارکت خیرین عزیز این واحدهای مسکونی هم به زودی آماده و تحویل متقاضیان شود.

وی با اشاره به شروع ساخت ۷۵۱ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن از ابتدای ماه جاری در کاشان خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مولفه های افزایش ساخت مسکن در کاشان فعالیت شرکت های تعاونی است که باعث مشارکت مردم در امور اجتماعی و اجرایی شهرستان می شود.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به اینکه کاشان در این زمینه جز شهرهای پیشرو در سطح استان اصفهان است، گفت: حجم سرمایه گذاری شرکت های تعاونی در کاشان بدون وابستگی به اعتبارات دولتی افزایش محسوسی داشته است.

وی با اشاره به افزایش قیمت در بازار مسکن تاکید کرد: امیدواریم با سیاست های دولت در افزایش ساخت مسکن و پیشی گرفتن عرضه بر تقاضا بازار مسکن در کشور کنترل شود.

زارعی با اشاره به فعالیت خیرین در شهرستان کاشان در حوزه های مختلف اظهار داشت: یکی از این حوزه ها که خیرین کاشانی فعالیت درخشانی داشته اند در حوزه ساخت مسکن برای افراد نیازمند بوده است.

ساخت ۱۳۰۰ واحد مسکونی توسط خیران در کاشان

وی با بیان اینکه تاکنون برای افراد نیازمند یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی توسط خیرین کاشانی ساخته شده است، ابراز داشت: ساخت مسکن یکی از سیاست های مهم دولت سیزدهم است که حضور فعال و مشارکت بخش خصوصی را می طلبد.

کد خبر: ۱۷۷٬۴۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha