۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
مقایسه درب ضد سرقت ارزان و لوکس + بررسی قیمت و کیفیت

مقایسه درب ضد سرقت ارزان و لوکس + بررسی قیمت و کیفیت

درب های ورودی ساختمان از مهم ترین و اصلی ترین تجهیزات نصب شده در ساختمان ها به شمار می روند.

به گزارش بازار، درب های ورودی ساختمان از مهم ترین و اصلی ترین تجهیزات نصب شده در ساختمان ها به شمار می روند. در گذشته از این درب فقط برای ایجاد امنیت ساختمان استفاده می شد اما در این روزها که افرد اهمیت بسیار زیادی به دکوراسیون منزل و زیبایی محیط زندگی خود می دهند، علاوه بر امنیت درب، شکل ظاهری درب ها نیز مورد توجه قرار گرفته است. درب ضد سرقت لوکس از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های درب ورودی ساختمان به شمار می رود. قیمت این درب ها نسبت به سایر محصولات درب ورودی گران تر ولی در عوض امنیت بالا و ظاهری شیک برای ساختمان شما فراهم می آورند. آنچه موجب اختلاف قیمت در این محصولات شده است میزان استحکام درب و ظاهر آن می باشد.

آشنایی با درب ضد سرقت و کاربرد آن

ایجاد امنیت یکی از مهم ترین دغدغه افراد در طول تاریخ بوده و برای ایجاد امنیت و آرامش حاصل از آن از ابزارهای متفاوتی استفاده نموده اند. یکی از رایج ترین و معمول ترین ابزار و تجهیزات برای ایجاد امنیت در منازل درب ورودی می باشد. درب ورودی دارای مدل های مختلفی است که این محصولات نیز مانند سایر تولیدات و ساخته های دست انسان ها به تدریج دچار تحولاتی شده و کامل تر و مجهزتر شده است. این تکامل درب ها در جهت افزایش امنیت درب شکل گرفته هرچند در این میان ظاهر درب ها نیز بسیار زیباتر و شیک تر از مدل های قدیمی شده است. درب ضد سرقت از جدیدترین مدل های درب ورودی ساختمان می باشد که دارای امنیت بسیار بالایی است به طوری که سازندگان این درب ها اعلام نمودند که با نصب درب ضد سرقت امکان ورود به ساختمان بدون کلید بسیار کم و تقریبا غیر ممکن است.
درب ضد سرقت لوکس یکی از مدل های درب ورودی ضد سرقت است که در تولید و ساخت آن از مدرن ترین و شیک ترین یراق آلات و روکش درب استفاده شده است. درب ضد سرقت ارزان و باکیفیت را می توان به عنوان درب ورودی آپارتمان، ویلاها، مجتمع های تجاری و اداری، باغ، انبار و ... مورد استفاده قرار داد.

قیمت انواع درب ضد سرقت موجود در بازار

بر خلاف گذشته مدل های بسیار متنوعی از درب ضد سرقت در بازار موجود می باشد. قیمت مدل های مختف یکسان نبوده و هر درب متناسب با مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی که دارد، دارای قیمت مشخصی است. از انواع درب ضد سرقت می توان به این موارد اشاره نمود:

  • درب ضد سرقت چوبی و یا پی وی سی
  • درب رویه فلزی
  • درب استیل
  • درب ورودی لابی یک و نیم لنگه و یا دو لنگه

ارزان ترین مدل درب ضد سرقت را می توانید از میان محصولات درب ضد سرقت فلزی خریداری و گران ترین مدل ها در دسته درب های استیل قرار دارند. برای استعلام قیمت درب ضد سرقت با شماره ۰۹۱۲۳۴۷۸۳۶۴ تماس بگیرید.

قیمت درب ضد سرقت

درب ضد سرقت لوکس بخریم یا ارزان؟

اگر از مجموعه درب های اصل و مقاوم بازار خریداری نمایید از لحاظ امنیتی، لوکس و ارزان بودن آن ها تفاوتی ندارد. یعنی همان امنیتی که درب های لوکس برای شما فراهم می آورند را می توان از درب هایی با ظاهر معمولی نیز توقع داشت. اما اگر علاوه بر امنیت ظاهر و زیبایی درب نیز برای شما مورد اهمیت است، در اینجا توصیه به خرید درب ضد سرقت لوکس می نماییم. البته در میان محصولات با قیمت مناسب نیز می توان دربی با ظاهر شیک و زیبا یافت. معمولا در تولید درب های لوکس از یراق آلات شیک، روکش های چوبی منبت کاری شده به همراه تاج و دورکوب و گاها قفل های دیجیتال ضد سرقت استفاده می شود. این موارد منجر به تولید دربی با ظاهر بسیار زیبا خواهد شد. همچنین نصب قفل دیجیتال بر روی درب ضد سرقت، علاوه بر ایجاد زیبایی برای درب، امنیت بسیار بالایی نیز برای ساختمان فراهم می آورد. در واقع اصلی ترین و مهم ترین کاربرد قفل دیجیتال، ایجاد امنیت است.

درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت فلزی در دسته درب های ارزان قیمت بازار قرار دارد. این درب ها دارای نمایی بسیار ساده هستند و در ظاهر آن ها خبری از طراحی های شیک و یراق آلات لوکس نیست. در میان محصولات ترک، چینی و ایرانی می توانید مدل های مختلفی از درب رویه فلزی را مشاهده نمایید. مقاومت این درب ها در برابر عوامل محیطی سبب شده به عنوان بهترین درب ضد سرقت برای نصب در قسمت بیرونی ساختمان انتخاب شود.

روکش درب ضد سرقت

روکش درب مهم ترین عامل در ایجاد زیبایی برای درب ها می باشد. ساختار تمامی درب ها از آهن و فولاد بوده و مسلما این عناصر دارای زیبایی خاصی نیستند به همین دلیل برای ایجاد شکل ظاهری مناسب در درب ها از روکش درب استفاده می شود.
روکش درب را در جنس های مختلفی مانند چوب، پی وی سی، ام دی اف، فلز، ملامینه و ... تولید می کنند. جنس روکش های مورد استفاده بر روی قیمت درب تاثیر بسزایی دارد. هر چه کیفیت روکش و همچنین زیبایی آن بیشتر باشد، مسلما قیمت درب نیز افزایش می یابد. از گران ترین و محبوب ترین روکش درب ضد سرقت، می توان به روکش چوبی اشاره نمود. درب چوبی از گذشته تا کنون از محبوب ترین مدل های درب ساختمانی بوده است. درب چوبی را هم به عنوان درب داخلی و درب اتاقی و هم به عنوان درب ورودی ساختمان می توان مورد استفاده قرار داد.

بهترین مدل درب ورودی ضد سرقت

درب ضد سرقت ترک اصل

درب ضد سرقت ترک اصل از سری محصولات لوکس بازار می باشد. تا چند سال قبل این درب ها از محبوب ترین و پرفروش ترین درب های ضد سرقت بازار بودند. ولی با افزایش نرخ ارز و در نتیجه افزایش قیمت این دربها تا حدی از فروش آنها کاسته شده است. مدل های درب ترک وارداتی نیز در بازار موجود هستند که در ایران مونتاژ و روانه بازار می شوند این مدل از درب ترک دارای قیمت ارزان تری است. بعد از اینکه درب ضد سرقت ترک محبوبیت خود را در بازار از دست داد، خریداران به سمت درب های ایرانی گرایش پیدا کردند. این درب ها دارای ظاهر و ساختاری مشابه درب های ترک بوده ولی با قیمت ارازنتر قابل خریداری هستند.
در تمام مدل های درب ضد سرقت ایرانی از قفل ضد سرقت برند ترک استفاده می شود. زیرا قفلی با امنیت و مقاومت این محصولات را نمی توان در بازار یافت. یکی از مهم ترین راه های تشخیص درب اصل از درب قلابی همین قفل درب است. همواره دقت نمایید بر روی دربی که خریداری می کنید، قفل از برند معتبر نصب شده باشد.

درب ضد سرقت ترمووود

یکی از مدل های محبوب که در این سال ها جدیدا وارد بازار شده است، درب ضد سرقت ترمووود می باشد. در این درب ها از روکش های چوب ترمووود استفاده شده است. این روکش ها هم دارای زیبایی و ظاهری شیک هستند و هم بسیار مقاوم می باشند. از این دربها بیشتر به عنوان درب ورودی ویلایی و درب لابی استفاده می شود و آن هم به دلیل مقاومت بالا این درب در برابر عوامل محیطی است. در ساخت برخی از این مدل ها از روکش ترمووود به همراه شیشه های نشکن سکوریت استفاده میشود. این درب ها با عنوان درب ضد سرقت شیشه دار در بازار شناخته می شوند.

مرکز خرید درب ورودی ضد سرقت در تهران

مهم ترین و اصلی ترین مورد که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه نمایید، خرید از یک مرکز معتبر می باشد. در این مراکز باکیفیت ترین و امن ترین مدل های درب با قیمت بسیار ارزان تر از سایر فروشگاه ها به فروش می رسد. خرید از این مراکز این مزیت را دارد که می توانید مدلهای بسیار متنوعی از درب ورودی را مشاهده و محصولی باب میل و سلیقه خود خریداری نمایید. همچنین می توانید از کیفیت و اصل بودن درب نیز اطمینان داشته باشید.
برای اطلاع از آدرس مرکز خرید و یا همان بورس درب ضد سرقت با شماره ۰۹۱۲۳۴۷۸۳۶۴ تماس بگیرید.

کد خبر: ۱۷۷٬۴۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha