۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳
اختصاص ۱۵۰۰ اتوبوس فوق العاده در مسیر مشهد
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد

اختصاص ۱۵۰۰ اتوبوس فوق العاده در مسیر مشهد

معاون حمل و نقل سازمان راهداری از اختصاص ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس فوق العاده برای جابجایی زائران امام رضا (ع) از شهرهای مختلف کشور خبر داد.

به گزارش بازار، حمیدرضا شهرکی معاون حمل و نقل سازمان راهداری گفت: دویست هزار نفر از هموطنان از سی شهریور امسال تا ساعت ۱۴ سوم مهر با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای عازم مشهد مقدس شدند.

وی با اعلام اینکه برای جابجایی زائران امام رضا (ع) در یک هفته گذشته از ظرفیت ۱۰ هزار دستگاه اتوبوس استفاده شد، گفت: حدود ۷۰ هزار زائر به شهرهای مبدا خود بازگشته اند، ولی بر اساس پیش بینی‌ها عملیات بازگشت زائران تا جمعه ادامه خواهد داشت.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری با اعلام اینکه همه ظرفیت بلیت اتوبوس‌های برنامه‌ای در مسیر مشهد مقدس، الکترونیکی پیش فروش شده است، گفت: هموطنانی که موفق به تهیه بلیت بازگشت از مشهد به شهر خود نشده اند، می‌توانند با مراجعه به پایانه مسافربری امام رضا (ع) نسبت به رزرو بلیت بازگشت اقدام کنند.

شهرکی افزود: با توجه به برنامه ریزی‌هایی که برای تسهیل تردد زائران انجام شده است، بعد از ثبت نام زائران در لیست انتظار، حداکثر در ۴ ساعت بلیت بازگشت زائران از مشهد تامین و به آن‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر: ۱۷۷٬۳۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha