۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
۵ طرح گردشگری در ایلام افتتاح می شود
در گفت و گو با بازار عنوان شد؛

۵ طرح گردشگری در ایلام افتتاح می شود

ایلام- شریفی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: در هفته گردشگری، پنج طرح گردشگری در استان ایلام افتتاح می شود.

فرزادشریفی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: از جمله برنامه‌های هفته جهانی جهانگردی در استان ایلام افتتاح طرح مجتمع گردشگری خوران واقع در شهرستان ایوان با مساحت ۱۲ هزار متر مربع و سرمایه‌گذاری ۱۰۰میلیارد ریال و پرداخت ۳۰میلیارد ریال تسهیلات مصوب، افتتاح سه طرح سفره‌خانه سنتی در شهرستان ایلام با اعتبار بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال و تسهیلات مصوب بالغ بر ۴ میلیارد ریال و افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان چوار با حجم سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: روز جهانی جهانگردی ۵مهرماه برابر با ۲۷ سپتامبر و هفته گردشگری همزمان با سراسر کشور از ۵ لغایت ۱۲ مهرماه امسال در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: به‌مناسبت روز جهانی جهانگردی، اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام نیزدر سال جاری همسو با برنامه‌های اعلام شده از سوی وزارت میراث‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی به‌مناسبت روز جهانی جهانگردی برنامه‌هایی را پیش‌بینی و به اجرا می‌کند.

شریفی تصریح کرد: نشست با انجمن‌های دفاتر، و هتل‌ها و مهمان‌پذیرها، مجتمع‌های بین‌راهی و بوم‌گردی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این اداره‌کل است.

کد خبر: ۱۷۷٬۳۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha