۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶
افزایش قیمت رمزارز آیوتا در بازار| قیمت تا کجا افزایش خواهد یافت؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

افزایش قیمت رمزارز آیوتا در بازار| قیمت تا کجا افزایش خواهد یافت؟

قیمت آیوتا به بالاترین سطح از ۲۶ آگوست به این سو  افزایش یافت و این در حالی است که اکثر رمزارزهای بازار در وضعیت منفی و زیانده به سر می برند.

به گزارش بازار، قیمت آیوتا به بالاترین سطح از ۲۶ آگوست به این سو افزایش یافت و این در حالی است که اکثر رمزارزهای بازار در وضعیت منفی و زیانده به سر می برند. همچنین، شاخص VIX نیز به ۳۲ دلار رسید که بالاترین سطح از ژوئیه بود در حالی که شاخص دلار آمریکا (DXY) به بالاترین سطح در چند دهه گذشته رسید.

آیوتا یکی از بزرگترین پروژه های بلاک چینی در جهان است. برخلاف پروژه‌های دیگری مانند اتریوم، ریپل و بیت‌کوین، آیوتا تنها یک بلاک چین نیست. این پروژه در حقیقت یک پلتفرم پیچیده است که به دنبال تغییر در صنایع کلیدی مانند اینترنت اشیا (IoT) است. با این حال، برخلاف بسیاری از پروژه‌های پیشرو، آیوتا طی هفته های گذشته موفقیت چندانی به دست نیاورده و در عوض، پروژه های جدیدتری مانند سولانا و آوالانچ از آن پیشی گرفته اند.

قیمت آیوتا با تمرکز سرمایه گذاران روی پروژه شیمر (Shimmer) این شبکه افزایش یافت. شیمر یکی از بهترین پروژه ها برای توسعه دهندگان بلاک چینی است که می توانند پروژه های خود را روی آن بسازند. در ماه جولای، توسعه دهندگان از آغاز به کار شبکه بتا شیمر خبر دادند و هفته گذشته، شیمر پروژه شبکه آزمایشی خود را پیش از شبکه اصلی که انتظار می‌رود اواخر این هفته عملیاتی شود، راه اندازی کرد.



پیش بینی قیمت آیوتا

افزایش قیمت رمزارز آیوتا در بازار| قیمت تا کجا افزایش خواهد یافت؟

نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت آیوتا در سال جاری به ۰.۲۳۳۲ دلار سقوط کرده است. از آن زمان، این توکن به زیر این حمایت حرکت کرد. در حال حاضر، قیمت آیوتا اندکی بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه در حرکت بوده و این در حالیست که شاخص MACD زیر نقطه خنثی باقی مانده است. شاخص قدرت نسبی (RSI) بالاتر از نقطه خنثی ۵۰ حرکت کرده است.

بنابراین، این احتمال وجود دارد که افزایش قیمت توکن آیوتا همچنان در آستانه راه اندازی شبکه اصلی شیمر ادامه یابد. اگر این اتفاق رخ دهد، قیمت احتمالاً تا سطح مقاومت مهم ۰.۳۶۹۴ دلار افزایش خواهد یافت که حدود ۲۱ درصد بالاتر از سطح فعلی است. سقوط به زیر سطح حمایت ۰.۲۷ دلار، نمای صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۷۷٬۳۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha