۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸
مسکن‌های ملی از کیفیت و استانداردهای خوبی برخوردار است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

مسکن‌های ملی از کیفیت و استانداردهای خوبی برخوردار است

زنجان- طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: مسکن‌های ملی از کیفیت و استانداردهای خوبی برخوردار است و قیمت آن قابل مقایسه با مسکن‌های شخصی‌ساز نیست.

مصطفی طاهری درگفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه احداث حدود ۱۷ هزار واحد در استان زنجان شروع شده و امسال ۲۰۰ واحد آماده تحویل می‌شود،گفت: طی سال آینده هم حدود ۳۰ هزار واحد و در سال ۱۴۰۳ نیز همه ۱۷ هزار واحد تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراجعات مردمی در خصوص مسکن‌های اقدام ملی و طرح جهش تولید بسیار است،ابراز کرد: در خصوص این مسکن‌ها به میزان‌های متخلف اقساط پرداخت شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: گلایه‌ای که اغلب متقاضیان دارند، مربوط به متقارن پیش نرفتن پروژه‌ها است و برخی خوب و برخی ضعیف پیش می‌رود.

طاهری با اشاره به اینکه کشور در سال‌های اخیر با تورم جدی روبه‌رو بوده و قراردادهای ساخت نیز متناسب با تورم افزایش داشته اسـت،گفت: در این راستا تمام هزینه‌ها را از جمله زمین، زیرساخت را دولت متحمل می شود.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود قیمت مسکن با وجود تقاضای متقاضیان افزایش پیدا نکند،ابراز کرد: قیمت مسکن جهش‌های غیرواقعی نداشته باشد، نیازمند نظارت مجلس است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: استان زنجان در مسکن جهش تولید، پیشرو است و تلاش خواهیم کرد قیمت تمام شده مسکن برای متقاضیان با حداقل قیمت ممکن باشد.

طاهری تاکید کرد: مسکن‌های ملی از کیفیت و استانداردهای خوبی برخوردار است و قیمت مسکن ملی قابل مقایسه با مسکن‌های شخصی‌ساز نیست.

کد خبر: ۱۷۷٬۱۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha