۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
جاده گهرباران - امیرآباد برای ترانزیت مناسب نیست
در گفتگو با بازار؛

جاده گهرباران - امیرآباد برای ترانزیت مناسب نیست

ساری- زارعی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان این که جاده گهرباران - امیرآباد به برای حمل ونقل ترانزیتی مناسب نیست، خواستار چاره ای اندیشی درباره این پروژه شد.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید بر انتقال میدان بار ساری به خارج از شهر برنامه ریزی در این زمینه را الزامی دانست و گفت: همچنین درباره انتقال کارخانه شیر از مرکز شهر هماهنگی لازم صورت گرفته است.

وی گفت: با بنیاد مستضعفان برای انتقال کارخانه شیر هماهنگی شد و زمینی را در شهرک صنعتی ساری آماده کردیم و زمینه انتقال آن فراهم شده است.

وی بابیان این که زمینی حدفاصل ساری - قائمشهر برای انتقال میدان بار تهیه شد، گفت: پیش بینی می شود که تاپایان سال فرایند انتقال میدان بار به خارج از شهر انجام شود.

زارعی با اشاره به حجم بالای تردد مسافران و دوبرابرشدن آن در فصل تابستان و تعطیلات گفت: راه های استان پاسخگوی حجم بالای تردد نیست و مطالعات کمربندی از قائمشهر تا میاندرود انجام و بخشی از اراضی تملک شده است.

این نماینده مجلس افزود: این کمربندی بخشی از ترافیک سه شهرستان ساری، قائمشهر و میاندرود را رفع می کند و جاده ساری - تاکام نیز از دیگر طرح های در دست اجرا است و امیدواریم تا پایان سال جاری این پروژه تا سه راهی تاکام به نتیجه رسد.

وی گفت: جاده ساری - کیاسر نیز از پروژه های راهسازی به شمار می رود که باید با بهره گیری از فاینانس اجرایی شود و مطالعات آن در دست اقدام است.

زراعی جاده گهرباران - امیراباد را از دیگر طرح ها ذکر کرد و گفت: این جاده به درد حمل ونقل ترانزیتی و تریلی نمی خورد و باید فکری به حال آن شود.

کد خبر: ۱۷۷٬۰۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha