۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۹
افزایش ۱۸ درصدی قیمت توکن RSR در بازار رمزارزها| روند صعودی ادامه خواهد داشت
تحلیل بازار رمزارزها؛

افزایش ۱۸ درصدی قیمت توکن RSR در بازار رمزارزها| روند صعودی ادامه خواهد داشت

با آغاز روند بازگشت ارزهای دیجیتال، قیمت توکن RSR نیز بازگشتی قوی را تجربه کرده و طی شبانه روز گذشته با ۱۸ درصد افزایش قیمت روبرو شده است.

به گزارش بازار، با آغاز روند بازگشت ارزهای دیجیتال از روز چهارشنبه، قیمت توکن RSR نیز بازگشتی قوی را تجربه کرده است. قیمت این توکن به بالاترین سطح ۰.۰۰۸۰ دلار رسید که بالاترین سطح قیمت از ۱۴ آگوست به این سو بود. قیمت RSR همچنین نسبت به پایین ترین سطح این هفته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است. در نتیجه ارزش بازار آن بیش از ۳۲۴ میلیون دلار رسیده است.

RSR یک پروژه بلاک چین پیشرو است که به توسعه دهندگان در ساخت استیبل کوین ها کمک می کند. استیبل کوین ها ارزهای دیجیتالی هستند که توسط دارایی های دیگری مانند ارزهای فیات مانند دلار آمریکا پشتیبانی می شوند.

یکی از استیبل کوین های برتر در اکوسیستم، Reserve (RSV) است که ارزش بازار آن بیش از ۲۳ میلیون دلار است. با این حال، RSV عمدتاً توسط صرافی‌های بزرگ فهرست نشده و اکثر دارندگان ترجیح می‌دهند از آن در برنامه Reserve Rights استفاده کنند.

یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت RSR، راه‌اندازی آتی پلتفرم شبکه اصلی است که در ۱۰ اکتبر سال جاری عملیاتی خواهد شد.


پیش بینی قیمت توکن RSR

افزایش ۱۸ درصدی قیمت توکن RSR در بازار رمزارزها| روند صعودی ادامه خواهد داشت

نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت توکن RSR طی دو روز متوالی گذشته افزایش یافته است. این توکن همچنین توانسته است از سطح حمایت مهم ۰.۰۰۵۰ دلار که پایین ترین سطح در ماه سپتامبر بود، صعود کند.

در طول مسیر، قیمت به سطح بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه حرکت کرده و این در حالیست که شاخص قدرت نسبی (RSI) به سطح خرید بیش از حد نزدیک شده است.

بنابراین، این احتمال وجود دارد که قیمت توکن RSR همچنان به افزایش قیمت خود در بازار ادامه داده و خریداران سطح مقاومت کلیدی بعدی را در ۰.۰۱۰۰ دلار هدف قرار خواهند داد. سقوط به زیر سطح حمایت ۰.۰۰۷۰ دلار، دیدگاه صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۷۶٬۸۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha