۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
فرار بیت کوین از کانال ۱۸ هزار دلار| مقاومت های بعدی روی کدام نقاط قرار دارند؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

فرار بیت کوین از کانال ۱۸ هزار دلار| مقاومت های بعدی روی کدام نقاط قرار دارند؟

وضعیت بیت کوین پس از ریزش به کانال ۱۸ هزار دلار در اواسط هفته جاری، بار دیگر از روز پنجشنبه اندکی بهتر شده و اکنون در کانال ۱۹ هزار دلار قرار دارد.

به گزارش بازار، وضعیت بیت کوین پس از ریزش به کانال ۱۸ هزار دلار در اواسط هفته جاری، بار دیگر از روز پنجشنبه اندکی بهتر شده و اکنون در کانال ۱۹ هزار دلار قرار دارد.

دو فاکتور اصلی در خصوص چرایی ریزش شدید بیت کوین وجود دارد که عبارتند از تصمیم فدرال رزر برای افزایش مجدد ۰.۷۵ درصدی نرخ بهره در آمریکا و همچنین تصمیم پوتین برای بسط جنگ با اوکراین از طریق به کار گیری نیروهای ذخیره و کهنه سربازان روسیه که خطر ریزش بازارها در اروپا را تا حد زیادی افزایش داده است.

پیش بینی قیمت بیت کوین

اگرچه بیت کوین طی شبانه روز گذشته تا حدی موفق به بازیابی قیمت خود در بازار شده، اما باید توجه داشت که هرگونه تایید صعودی شدن روند قیمت این رمزارز حتی در بازاه زمانی کوتاه مدت، نیازمند حرکت قیمت به بالای محدوده ۱۹۹۵۰ تا ۱۹۶۰۰ دلار است که نزدیک به مهمترین مقاومت قیمت بیت کوین در محدوده فعلی محسوب می شود.

فرار بیت کوین از کانال ۱۸ هزار دلار| مقاومت های بعدی روی کدام نقاط قرار دارند؟

مقاومت اصلی نیز در نقطه ۱۸۸۰۰ دلار قرار دارد که برگرفته از SMA۵۰ است. اما پیش از دسترسی به این مقاومت، بیت کوین باید ابتدا موفق به شکستن یک مقاومت مهم دیگر در ناحیه ۱۹۵۳۰ دلار شود که به نوعی می توان اذعان داشت که مهمترین مقاومت موجود بر سر راه بیت کوین طی ساعات آتی بوده و در صورت شکسته شدن آن، می توان انتظار دستیابی قیمت به ۱۸۸۰۰ دلار و همچنین حرکت به کانال ۲۰ هزار دلار را نیز داشت.

در صورت ورود به کانال ۲۰ هزار دلار نیز، مقاومت بعدی بیت کوین روی ۲۰۴۵۰ دلار قرار دارد.

کد خبر: ۱۷۶٬۸۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha