۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
آمریکا به فشار بر تهران ادامه می‌دهد
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا:

آمریکا به فشار بر تهران ادامه می‌دهد

پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در ادامه لفاظی‌ها ضد جمهوری اسلامی، این بار بهانه اقدامات ایران در منطقه را مطرح و ادعا کرد که به فشار بر ایران ادامه خواهیم داد.

به گزارش بازار، ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در ادامه لفاظی‌ها ضد ایران و انحراف افکار عمومی از کوتاهی و سنگ اندازی آمریکایی‌ها در قبال احیای مذاکرات لغو تحریم‌ها و همچنین فریب جهانیان با ارائه سخنانی به ظاهر حق به جانب، اما در عمل نقض عهد و نادیده گرفتن تعهدات، ادعا کرد: آمریکا به فشار بر ایران و اقدامات این کشور در منطقه ادامه خواهد داد.

ند پرایس در مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی الجزیره قطر درباره تحولات مربوط به برنامه و مذاکرات هسته‌ای ایران، ضمن بی توجهی به کوتاهی آمریکا و غربی ها در قبال احیای مذاکرات لغو تحریم ها، ادعا کرد: ما همچنان معتقدیم که بازگشت به توافق هسته‌ای با ایران ممکن است؛ اما پاسخ اخیر ایران به پیشنهاد اتحادیه اروپا برای احیای برجام سازنده نبود و اجازه تکمیل مسیر توافق را به ما نمی‌دهد و گامی در مسیر اشتباه است.

وی گفت آمریکا به رایزنی با متحدان اروپایی و اتخاذ تدابیر در واکنش به اقدامات ایران در منطقه ادامه خواهد داد.

این درحالی است که ند پرایس چندی پیش بازگشت به توافق هسته‌ای را مشروط دانسته و مدعی شد که اگر ایران آماده کنار گذاشتن خواسته‌های فراتر از برجام باشد، واشنگتن می‌تواند «بسیار سریع» به توافق بازگردد.

کد خبر: ۱۷۶٬۶۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بابائی IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      1 0
      آمریکا به فشار بر تهران ادامه می‌دهد/ و ما هم مبارزه با آمریکا جنایتکار را ادامه می دهیم آمریکا جنایتکار می‌داند اگر تهدید کند تهدید می‌شود. از مذاکرات وین استقبال نمی‌کنیم چون به خاطر که 3 کشور اروپایی جنایتکار تاکنون ثابت کردند که سگ دست نشانده آمریکا، آژانس و اسرائیل بوده و هنوز هم هستند.
    • Bs IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 0
      از امریکا اسیتیصال میباره.حتی نزدیک ترین متحداشم دیگه ردش حساب نمیکنن.