۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
تسهیلات بانک برزیلی به ایرانیان برای کشت فراسرزمینی

تسهیلات بانک برزیلی به ایرانیان برای کشت فراسرزمینی

رئیس انجمن کشت فراسرزمینی ایران گفت: در جلسه‌ای با حضور سفیر ایران و مسئولان اقتصادی ایالت میناس گرایس برزیل با تامین ۸۰ درصد سرمایه برای کشت فراسرزمینی ایرانیان در این ایالت توافق شد.

به گزارش بازار، سید فخرالدین عامریان رئیس انجمن کشت فراسرزمینی ایران اظهار داشت: در جلسه‌ای با حضور مسئولان محلی در ایالت میناس گرایس برزیل با حضور سفیر ایران در این کشور برای خرید و اجاره زمین‌های کشاورزی در این کشور توسط ایرانیان توافق شد.

تسهیلات بانک برزیلی به ایرانیان برای کشت فراسرزمینیعامریان افزود: بر اساس توافق صورت گرفته، مقرر شده ۸۰ درصد سرمایه در گردش مورد نیاز برای عملیات زراعی توسط بانک برزیلی در مدت چند سال تامین شود.

رئیس انجمن کشت فراسرزمینی ایران، این شرایط را فرصت خوبی برای افراد متقاضی کشت فراسرزمینی برای خرید و اجاره زمین کشاورزی در برزیل خواند.

حسین قریبی سفیر جمهوری اسلامی ایران در برزیل نیز اظهار داشت: با حضور رئیس انجمن کشت فراسرزمینی ایران و مسئولان اقتصادی ایالت میناس گرایس برزیل و بانک توسعه این کشور، درباره توسعه کشت فراسرزمینی ایران در برزیل و ارائه تسهیلات به متقاضیان ایرانی مذاکره شد.

قریبی افزود: میناس گرایس ایالت بزرگی در برزیل است که ۵۰ درصد قهوه این کشور در این ایالت تولید می‌شود و معادن فراوانی دارد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در برزیل گفت: کشت فراسرزمینی سابقه دیرینه دارد، اما در سال‌های اخیر با محدودیت‌هایی مواجه شده، اما هنوز می‌توان با ایجاد شرکت‌های ثبت شده در برزیل در این زمینه فعالیت کرد.

قریبی تاکید کرد: هر ایالت برزیل قوانین مشخص برای جذب فعالان بخش کشاورزی برای کشت فراسرزمینی و تسهیلات لازم دارد که سرمایه گذاران باید به این موضوع توجه کنند.

کد خبر: ۱۷۶٬۳۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha