۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
۱۳۵ هزار نفر حائز شرایط بهره‌مندی از نهضت ملی مسکن در اصفهان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۱۳۵ هزار نفر حائز شرایط بهره‌مندی از نهضت ملی مسکن در اصفهان

اصفهان - قاری قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از ۱۳۵ هزار نفر حائز شرایط فعال برای بهره مندی از نهضت ملی مسکن در استان اصفهان هستند.

علیرضا قاری قرآن در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار داشت: بخشی از این قانون مربوط به خانوارهایی است که تاریخ تولد فرزند سوم و بیشتر آنها برای بعد از آبان ماه ۱۴۰۰ است.

وی با بیان اینکه برای این دسته از افراد تاکنون بیش از سه هزار نفر در سطح استان اصفهان ثبت نام کرده اند، ابراز داشت: در قالب طرح نهضت ملی مسکن قرار است در مدت چهار سال چهار میلیون واحد مسکونی ساخته شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه سامانه مربوط به ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن ابتدا برای ۴۳ شهر استان باز بود، تصریح کرد: با پیشنهادات ارائه شده سامانه برای تمام شهرهای استان اصفهان باز شد.

وی با اشاره به اینکه برای این طرح در سطح استان اصفهان ۴۲۲ هزار نفر متقاضی بهره مندی از مزایای آن شدند و ثبت نام کردند، خاطرنشان کرد؛ در حال حاضر بیش از ۱۳۴ هزار نفر حائز شرایط فعال ‌برای استفاده از مزایای این طرح در سطح استان اصفهان هستند.

قاری قرآن با اشاره به اینکه شرایط فعال مربوط به حالت در انتظار بررسی تا تخصیص پروژه است، افزود: متقاضیان پس از انجام مراحل مقدماتی و واریز مبلغ اولیه، مابقی آورده در پنج مرحله توسط متقاضی باید پرداخت شود.

وی تاکید کرد: از جمع متقاضیان این طرح در سطح استان اصفهان بیش از ۴۱ هزار نفر انصراف و بیش از ۲۳۲ هزار نفر به دلیل دارا نبودم شرایط لازم رد صلاحیت شده اند.

کد خبر: ۱۷۶٬۳۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha