۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد دالکی در استان بوشهر
معاون اجرایی رئیس جمهور در گفت‌وگو با بازار:

تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد دالکی در استان بوشهر

بوشهر- مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور از تخصیص بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد دالکی در استان بوشهر خبر داد و گفت: تکمیل سد موجبات تامین آب کشاورزی و شرب مردم می‌شود.

سید صولت مرتضوی در حاشیه بازدید از سد دالکی اظهار داشت: سفر رئیس جمهور به استان بوشهر مصوبات ارزشمندی داشت و اکنون که حدود یک سال از این سفر گذشته به منظور بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه ها به آنها سرکشی می‌کنیم.

وی افزود: مدیریت ارشد استان بوشهر با تلاش و فعالیت شبانه روزی در راستای تکمیل مصوبات سفر رئیس جمهور اهتمام می ورزد و امیدواریم در کمترین زمان شاهد تکمیل پروژه‌ها باشیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور از تخصیص بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل سد دالکی در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: یک هزار و ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد دالکی نیاز است که این مبلغ تخصیص داده شده است.

مرتضوی تصریح کرد: سد دالکی برای تامین آب مورد نیاز کشاورزان و آب شرب مردم احداث می‌شود و حجم مخزن سد ۲۷۰ میلیون متر مکعب است.

وی یادآور شد: حدود ده هزار هکتار از اراضی کشاورزی بویژه نخیلات دشتستان با تکمیل این سد سیراب شده و وضعیت معیشتی نخلداران نیز بهتر می‌شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: دشتستان ۴.۵ میلیون اصله نخل دارد که نیمی از آنها از طریق این سد بزرگ و مهم، آبیاری خواهد شد.

کد خبر: ۱۷۶٬۳۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha