۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
ریزش بیت کوین به کانال ۱۸ هزار دلار؛ تعیین نقاط حمایت و مقاومت پیش رو
تحلیل بازار رمز ارزها؛

ریزش بیت کوین به کانال ۱۸ هزار دلار؛ تعیین نقاط حمایت و مقاومت پیش رو

با آغاز دور جدیدی از ریزش ها در بازار مزارزها، بیت کوین موفق به حفظ قیمت خود در محدوده مهم و حیاتی بالای ۱۹۵۰۰ دلار نشده و با سقوط به کانال ۱۸ هزار دلار همچنان در مسیر ریزش قرار دارد.

به گزارش بازار، با آغاز دور جدیدی از ریزش ها در بازار مزارزها، بیت کوین موفق به حفظ قیمت خود در محدوده مهم و حیاتی بالای ۱۹۵۰۰ دلار نشده و با سقوط به کانال ۱۸ هزار دلار همچنان در مسیر ریزش قرار دارد.

در حال حاضر، حمایت مهم پیش روی بیت کوین روی ۱۸۷۰۰ دلار قرار دارد که در صورت حفظ این حمایت می توان به بازگشت بزرگترین رمزارز جهان از مسیر نزولی امیدوار بود. اما توجه داشته باشید که در صورت شکسته شدن ۱۸۷۰۰ دلار، حمایت های بعدی پیش رو، روی نقاط ۱۸۵۰۰ دلار و ۱۸۲۰۰ دلار قرار دارند.

همچنین در صورت ادامه وضع موجود می توان انتظار کاهش قیمت به ۱۸ هزار دلار را نیز داشت.

ریزش بیت کوین به کانال ۱۸ هزار دلار| تعیین نقاط حمایت و مقاومت پیش رو

اما در صورت بازگشت بیت کوین در همین نقطه، اولین مقاومت پیش رو، روی ۱۹ هزار دلار قرار دارد. اگر گاوها موفق به شکستن این مقاومت مهم شوند، مقاومت بعدی روی ۱۹۳۵۰ دلار قرار خواهد داشت.

همانطور که در نمودار بالا نیز مشاهده می فرمایید، نقطه ۱۳۵۰ دلار مقاومتی است که با ترند لاین خرسی بیت کوین در تلاقی بوده و در صورت عبور قیمت از این محدوده، می توان انتظار آزمایش سطح SMA ۵۰ ساعته را داشت.

کد خبر: ۱۷۶٬۰۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha