۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
تاخیر ۱۴ ساعته پرواز نجف - تهران |  هواپیمایی «معراج»: چمدان های مسافران را فعلا تحویل نمی دهیم
«بازار» گزارش می دهد

تاخیر ۱۴ ساعته پرواز نجف - تهران | هواپیمایی «معراج»: چمدان های مسافران را فعلا تحویل نمی دهیم

در حالی این روزها تاخیر پرواز تهران- نجف در دادسرای تهران در حال بررسی است که روز گذشته باز هم تاخیر ۱۴ ساعته پرواز نجف- تهران هواپیمایی معراج مسافران را به شدت سرگردان کرد.

بازار؛ گروه راه و مسکن: هفته گذشته بود که دادسرای تهران به موضوع تاخیر پرواز تهران- نجف ورود کرده و برای ۳ نفر از متهمان قرار تأمین کیفری صادر کرد.

علی صالحی دادستان تهران با اشاره به نظارت دادستانی تهران بر روی سفرهای اربعین افزود: به دنبال ناهماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره) و تاخیر ایجاد شده در پرواز تهران _ نجف، دادسرای عمومی و انقلاب تهران ضمن پیگیری برای انجام شدن پرواز، نسبت به تشکیل پرونده قضایی و احضار ماموران مربوطه اقدام و تحقیقات لازمه از مشارالیهم به عمل آورد. و یکی از متهمان به لحاظ عجز از تودیع وثیقه روانه زندان و دو نفر دیگر با سپردن تامین آزاد شدند.

تاخیر ۱۴ ساعته پرواز نجف - تهران هواپیمایی «معراج» | وضعیت نامناسب مسافران و گلایه های بدون پاسخ

اما شب گذشته نیز باز هم عدم هماهنگی ها باعث شد تا مسافران پروااز نجف- تهران با تاخیر ۱۴ ساعته وارد فرودگاه امام (ره) شوند.

یکی از مسافران در تماس با خبرنگار خبرگزاری «بازار» و با در اختیار گذاشتن تعدادی عکس از وضعیت نامناسب مسافران خبر داده و گفت: پرواز شماره ۴۸۰۲ «معراج» شب گذشته بعد از ۱۴ ساعت تاخیر وارد فرودگاه امام شد.

او گفت: یکی از نکات جالب این پرواز این بود که بعد از اینکه بار دوم سوار هواپیما شدیم علیرغم درخواست مسافران برای اقامه نماز، کاپیتان پرواز با این درخواست مخالفت کرده و به فرودگاه امام اعلام کرد که اقامه نماز برخی از مسافران باعث این تاخیر شده است.

تاخیر ۱۴ ساعته پرواز نجف - تهران هواپیمایی «معراج» | وضعیت نامناسب مسافران و گلایه های بدون پاسخ

وی افزود: به هر حال درخواست مسافران این بود که تاخیر شاید تا حدودی قابل پذیرش باشد اما اینکه هیچ پاسخی از سوی مسئولان و توجه ایرلاین «معراج» به مسافران دیده نشد مسافران را بیشتر ناراحت می کرد.

برخی از مسافران عنوان می کردند که ساعتها در فضا و وضعیت نامناسب آنهم در مدت ۱۴ ساعت مسافران به سر بردند و این موضوع بیشترین دلیل ناراحتی و گلایه بود.

برخی از مسافران نیز در تماس با خبرنگار خبرگزاری بازار اعلام می کنند که تاخیر ۱۴ ساعته پرواز کم بود حالا که به تهران رسیده ایم هواپیمایی معراج اعلام می کند که چمدان های مسافران را فعلا تحویل نمی دهیم و تحویل چمدان ها تا ساعت ۷ بعدازظهر انجام نخواهد شد.

کد خبر: ۱۷۵٬۸۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • معماریان IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      1 0
      چرا ساک و چمدون مسافرا رو نمیدن؟؟؟؟ بعد از این همه بی مسئولیتی و این همه اذیت نه ایران جواب درست میدادن نه تو عراق حالا هم میگن چمدونا رو نمیدن