۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۵
فعالان صنعت مسکن در گرگان رغبتی به پروژه های جدید ندارند
در گفتگو با بازار؛

فعالان صنعت مسکن در گرگان رغبتی به پروژه های جدید ندارند

گرگان- محبی، دبیر انجمن انبوه سازان گلستان گفت: تا زمانی که دفترچه عوارضی شهرداری گرگان در بخش‌ساختمان اصلاح نشود، فعالان مسکن رغبتی برای آغاز پروژه های جدید ندارند.

حمید محبی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با وجود دو مصوبه بالادستی در خصوص ضرورت اصلاح نرخ عوارضی ساختمان در شهر گرگان، اما این مباحث اجرایی نشده است.

دبیر انجمن انبوه سازان گلستان گفت: مصوبه شورای مسکن و مصوبه کارگروه رفع تولید شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت به شهرداری گرگان تکلیف کرده که نرخ ها را اصلاح کند.

محبی بیان کرد: در حال حاضر بسیاری از مسکن سازان گرگانی با وجود آن که فاکتور محاسبات خود را از شهرداری دریافت کرده اند، اما برای پرداخت آن مردد بوده و چشم انتظار اصلاح نرخ ها هستند.

وی اضافه کرد: قرار است شهریورماه جلسه ای با حضور متولیان و افراد دخیل در این امر برگزار تا هر چه سریع تر در این خصوص چاره اندیشی شود.

دبیر انجمن انبوه سازان گلستان ادامه داد: با وجود آنکه استاندار گلستان و فرماندار گرگان طی مصاحبه های متعددی بر اصلاح نرخ ها تاکید کرده اند لذا هرگونه تعلل پذیرفتنی و جایز نیست.

محبی عنوان کرد: یقیناً با اصلاح نرخ عوارض، شاهد مشارکت جدی تر انبوه سازان و مسکن سازان در پروژه های ساختمانی شهر گرگان خواهیم بود که در نخستین گام افزایش درآمدهای شهرداری گرگان را به همراه دارد.

کد خبر: ۱۷۵٬۷۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      0 0
      سلام اون مصوبات هرچی که باشه! بنفع مردم مصرف کننده ومستضعف نیست هر کار کنید درکاهش قیمت تمام شده باید موثر باشه