۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
 مدیریت شهری ایران پای ثابت برنامه‌های اربعین است
شهردار تبریز:

مدیریت شهری ایران پای ثابت برنامه‌های اربعین است

تبریز- شهردار تبریز با قدردانی از میزبانی کربلای معلی در برگزاری برنامه‌های اربعین، گفت: مدیریت شهری ایران پای ثابت برنامه‌های اربعین است.

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار در دیدار با استاندار کربلا، خاطرنشان کرد: آئین‌های اربعین حسینی، در کنار برکات و معنویات عمیق، به فرصت تعامل و مودت دو کشور ایران و عراق تبدیل شده‌است.

وی با بیان اینکه، مدیریت این جمعیت عظیم در اربعین حسینی، بسیار پیجیده و قابل‌تقدیر است، افزود: تامین امنیت، اسکان، مدیریت موکب‌ها، تقویت شبکه‌های آب و برق و سایر موضوعات مرتبط با این همایش عظیم، نشان می‌دهد استانداری کربلا، به لطف حضرت اباعبدالله (ع) و با تکیه بر تجربه‌های اجرایی موفق، توانسته کارنامه درخشانی از میزبانی اربعین امسال، بر جای بگذارد.

هوشیار با بیان اینکه مدیریت شهری در ایران، پای ثابت برنامه‌های اربعین است، افزود: کلان‌شهرهای ایران، با شور و شوق، توان خود را در خدمت قوام برنامه‌های اربعین حسینی گذاشته‌اند و در سال‌های اخیر، همکاری نزدیکی با شهرهای نجف و کربلا داشته‌اند.

شهردار تبریز، خواهرخواندگی دو طرف را مهم‌ترین بستر همکاری‌های اجرایی خواند و اظهار داشت: در این خصوص، موضوعات مهمی را با شهردار محترم کربلا در میان خواهیم گذاشت و امیدواریم حمایت استاندار محترم، زمینه‌ساز تحقق این موضوعات باشد.

نصیف جاسم الخطابی، استاندار کربلای معلی نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: تبریز و کربلا دو شهر خواهرخوانده‌اند و نکته مهم اینجاست که مردم دو شهر این رابطه را قلباً باور دارند و همین نکته، اهمیت کار مدیران دو استان را مهم‌تر می‌کند.

استاندار کربلا، با تاکید بر اینکه همکاری‌های ایام اربعین، می‌تواند، گسترش یابد، اظهار امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک، با سفر به آذربایجان‌شرقی، طرفین به فصل‌های جدیدی از توسعه روابط دست یابند.

کد خبر: ۱۷۵٬۷۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha