۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱
قرار گرفتن ایپ کوین در نقطه حساس| قیمت تا کجا افزایش خواهد داشت؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

قرار گرفتن ایپ کوین در نقطه حساس| قیمت تا کجا افزایش خواهد داشت؟

با پیشرفت بازار رمزارزها طی روزهای اخیر، قیمت ایپ کوین (ApeCoin) نیز مانند بسیاری از آلتکوین های دیگر، در یک روند صعودی قرار داشته و اکنون به شرایطی حساس دست یافته است.

به گزارش بازار، با پیشرفت بازار رمزارزها طی روزهای اخیر، قیمت ایپ کوین (ApeCoin) نیز مانند بسیاری از آلتکوین های دیگر، در یک روند صعودی قرار داشته است.

قیمت ایپ کوین سه کف و دو اوج پایین‌تر را تشکیل داده و همچنین یک الگوی نزولی را بین اواسط آگوست و اوایل سپتامبر ایجاد کرد. اگرچه بر اساس تخمین های کارشناسان، قیمت ۵.۱۲ دلار می توانست هدف قیمتی مطلوب برای این توکن پر طرفدار باشد، اما APE در روز ۹ سپتامبر منفجر شد و قیمت آن تقریباً ۳۰ درصد طی سه روز افزایش یافت.

پس از ایجاد یک اوج روی قیمت ۵.۸۱ دلار، این رمزارز با افت ۱۰ درصدی قیمت مواجه شد تا بتواند برای آغاز رالی بعدی قیمت، نفس تازه کند.

اما بازگشت از این عقب نشینی قیمت سریعا آغاز شده و باعث شد تا قیمت ایپ کوین طی ۱۲ ساعت گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش یابد و در حال حاضر حدود ۵.۷۵ دلار در نوسان است. در صورت ادامه یافتن رالی فعلی، ایپ کوین احتمالاً سطح روانی ۶ دلار را مجدداً آزمایش خواهد کرد.

قرار گرفتن ایپ کوین در نقطه حساس| قیمت تا کجا افزایش خواهد داشت؟

اما باید در نظر داشت که رسیدن به نقطه ۶ دلار به معنای احتمال آغاز روندی اصلاحی برای ایپ کوین بوده و در ادامه، شرایط بازار تعیین کننده چگونگی ادامه روند قیمت این رمزارز خواهد بود.

از سوی دیگر، اگر قیمت ایپ کوین نتواند سطح ۶ دلار را مجددا آزمایش کند، نشان دهنده این است که پتانسیل کافی برای آغاز حرکت صعودی جدید وجود ندارد. در چنین حالتی، توکن APE احتمالاً برای بازیابی قدرت خود مجدداً عقب نشینی خواهد کرد.

اگر APE یک کندل روزانه کمتر از ۵.۲۳ دلار را ببندد، تز صعودی باطل خواهد شد. این سناریو می تواند منجر به سقوط قیمت ایپ کوین به سطح پشتیبانی ۵ دلار و ۴.۹۵ دلار شود.

کد خبر: ۱۷۵٬۰۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha