۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۳
طرف های غربی به دنبال یک توافق شفاف و قابل اجرا نیستند
نماینده مردم تبریز در مجلس:

طرف های غربی به دنبال یک توافق شفاف و قابل اجرا نیستند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: طرف های غربی هیچ تعهدی در دوران برجام اجرا نکردند و آمریکا نیز به طور آشکار آنرا نقض کرد و امروز نیز آمریکا است که به دنبال توافقی غیر شفاف و مجهول است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، با اشاره به بیانیه اخیر کشورهای اروپایی علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: اروپایی ها آتش تهیه کن آمریکا و صهیونیست ها هستن و به دنبال بهانه ای برای بی عملی هستند در حالی که ما در مسیر مذاکرات شفاف و روشن انتظارات خود را بیان کردیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در دوران اجرای برجام به طور کامل به تعهدات خود پایبند بود اما طرف های غربی هیچ تعهدی را اجرا نکردند و آمریکا نیز به طور آشکار آنرا نقض کرد و امروز نیز آمریکا است که به دنبال توافقی غیر شفاف و مجهول است.

نماینده مردم تبریز در مجلس تاکید کرد: ما به دنبال انتفاع اقتصادی و بهره گیری از حقوق هسته ای بر اساس قوانین بین المللی هستیم اما طرف های غربی ها به بهانه های واهی ادعا هایی را در مورد موضوعات پادمانی مطرح می کنند که این خطوط قرمز ایران را تامین نمی‌کند لذا ما همچنان در معرض تحریم باقی خواهیم ماند و توافق در این شرایط منطقی نیست.

وی در پایان تصریح کرد: هر زمان سایه تحریم به بهانه های سیاسی و ادعایی از سر ملت ما برداشته شود و زیاده خواهی ها تمام شود ما آماده توافق هستیم چرا که اصل توافق بر پایه انتفاع اقتصادی و رفع تحریم است.

کد خبر: ۱۷۴٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha