۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
قیمت بیت کوین به کدام سو خواهد رفت؟| آیا ادغام شبکه اتریوم بر BTC تاثیرگذار خواهد بود؟
آخرین تحولات بازار رمز ارزها؛

قیمت بیت کوین به کدام سو خواهد رفت؟| آیا ادغام شبکه اتریوم بر BTC تاثیرگذار خواهد بود؟

قیمت رمزارز بیت کوین در روز دوشنبه حرکت صعودی بسیار آرام و محتاطانه ای را تجربه کرد و سرمایه گذاران اکنون منتظر انتشار آمارهای مربوط به شاخص CPI یا همان قیمت مصرف کننده در آمریکا هستند.

به گزارش بازار، قیمت رمزارز بیت کوین در روز دوشنبه حرکت صعودی بسیار آرام و محتاطانه ای را تجربه کرد. سرمایه گذاران اکنون منتظر انتشار آمارهای مربوط به شاخص CPI یا همان قیمت مصرف کننده در آمریکا هستند تا برای ورود به بازار تصمیم بگیرند.

به گفته برخی از کارشناسان بازار کریپتو، بیت کوین می تواند همزمان با نهایی شدن و راه اندازی فرآیند ادغام شبکه اتریوم، از مسیر نزولی چند ماهه خود تغییر جهت داده و روندی صعودی را در پیش بگیرد.

قیمت بیت کوین در روزهای اول هفته، موفق شد چند مرتبه در کانال ۲۲ هزار دلار قرار گرفته و البته پس از آن به محدوده ۲۱۷۰۰ دلار بازگشت. به گفته کارشناسان بلومبرگ، در حال حاضر، مهمترین عوامل پیش روی بیت کوین برای تعیین جهت روند این رمزارز در بازار، ادغام شبکه اتریوم و انتشار شاخص CPI است.

در خصوص مورد اول باید گفت که بر اساس آخرین خبرها، شبکه جدید اتریوم می بایست اواخر هفته جاری راه اندازی شده و بسیاری از صرافی های رمزارزی نیز از روز یکشنبه به صورت رسمی از کاربران خود خواسته اند تا حتی المقدور، طی روزهای باقی مانده تا راه اندازی شبکه جدید اتریوم از انجام هرگونه معامله این ارز به دلیل احتمال وقوع مشکلات فنی و از دست رفتن سرمایه آنها در حین فرآیند انتقال شبکه، خودداری نمایند.

با اینحال، بسیاری از تحلیلگران بازار رمزارزها مانند «فونیکس اشز» همچنان معتقدند که ادغام شبکه اتریوم تاثیری بر روند فعلی قیمت بیت کوین به جای نخواهد گذاشت. به گفته وی، برای تایید صعودی شدن این روند، نیازمند بسته شدن کندل هفتگی صعودی و البته قدرتمند هستیم. وی همچنین برای اثبات سخنان خود نمودار زیر را در اکانت توئیتر خود منتشر کرده است:

قیمت بیت کوین به کدام سو خواهد رفت؟| آیا ادغام شبکه اتریوم بر BTC تاثیرگذار خواهد بود؟

کد خبر: ۱۷۴٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha