۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
ادامه افزایش ارزش روپیه هند در برابر پوند انگلیس| روند صعودی GBP/INR ادامه دارد
تحلیل بازار فارکس؛

ادامه افزایش ارزش روپیه هند در برابر پوند انگلیس| روند صعودی GBP/INR ادامه دارد

نرخ جفت ارز پوند انگلیس/روپیه هند (GBP/INR) درست در زمانی که سرمایه گذاران منتظر انتشار داده های مهم اقتصادی بریتانیا هستند، اندکی افزایش یافت.

به گزارش بازار، نرخ جفت ارز پوند انگلیس/روپیه هند (GBP/INR) درست در زمانی که سرمایه گذاران منتظر انتشار داده های مهم اقتصادی بریتانیا هستند، اندکی افزایش یافت.

بانک مرکزی انگلستان (BOE) همچنین قرار است تصمیم نهایی خود در خصوص نرخ بهره بانکی را روز پنجشنبه هفته جاری اعلام نماید. لذا این جفت ارز از پایین ترین سطح این ماه خود، ۱.۵۳ درصد و از بالاترین سطح خود در این ماه حدود ۰.۵ درصد کاهش یافته است.

قیمت جفت ارز GBP/INR طی این هفته، کاتالیزورهای متعددی پیش روی خود خواهد داشت که ناشی از تمرکز سرمایه گذاران بر روی آمارهای مربوط به تورم و همچنین اعلام تصمیم بانک مرکزی انگلستان در خصوص نرخ بهره بانکی است.

روز دوشنبه، دفتر آمار ملی آخرین اعداد تولید ناخالص داخلی را منتشر خواهد کرد. انتظار می‌رود این داده‌ها نشان دهد که اقتصاد این کشور در ماه جولای با افزایش تولید مواجه بوده است.

داده های مهم بعدی که باید پیش از سرمایه گذاری روی پوند رصد نمایید، آخرین آمار مربوط به بخش مشاغل در بریتانیا است که قرار است روز سه شنبه منتشر شود. تحلیلگران بر این باورند که نرخ بیکاری این کشور بدون تغییر در همان محدوده ۳.۸ درصد باقی مانده و این در حالیست که شاخص درآمد متوسط، بیش از ۵ درصد افزایش یافته است.



پیش بینی نرخ پوند/روپیه

ادامه افزایش ارزش روپیه هند در برابر پوند انگلیس| روند صعودی GBP/INR ادامه دارد

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که نرخ مبادله پوند به روپیه طی چند روز گذشته روندی صعودی داشته است. این نرخ از پایین ترین سطح ۹۱.۰۸ به بالاترین سطح خود یعنی ۹۲.۶۵ رسیده است. جفت ارز مذکور همچنین به محدوده بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه حرکت کرد.

بنابراین، به نظر می رسد جفت ارز GBP/INR احتمالاً به افزایش خود ادامه خواهد داد و گاوها سطح مقاومت کلیدی بعدی را روی ۹۳.۲۱ هدف قرار می دهند. حرکت به زیر حمایت در ۹۲ نمای نزولی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۷۴٬۸۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha