۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
تصویب ۲۰۰ میلیارد تومان برای بهبود کسب وکار در تنکابن
استاندار مازندران اعلام کرد؛

تصویب ۲۰۰ میلیارد تومان برای بهبود کسب وکار در تنکابن

تنکابن- حسینی پور، استاندار مازندران گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان برای بهبود کسب وکار و رفع موانع واحدهای تولیدی در تنکابن مصوب شده است.

سید محمود حسینی پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به رهاورد ششمین سفر استانی مدیران کل به شهرستان تنکابن افزود: در این سفر ۲۰۰ میلیارد تومان برای بهبود کسب وکار ورونق تولید در شهرستان تخصیص داده شده است.

وی دستاورد سفر به تنکابن را تدوین ۳۳ مصوبه برشمرد و اضافه کرد : این مصوبات پس از جمع بندی کامل مسائل توسط مدیران کل به ۵۰ مصوبه می رسد.

وی موضوع طرح هادی را از جمله مشکلات مهم تنکابن دانست و اظهار داشت: وقتی یک خانواده روستایی می خواهد در ۲۰۰ متر زمین بنایی برای خانواده خود بسازد سخت گیری می کنیم اما یک پول دار در زمین خارج از بافت ویلای آن چنانی و لوکس می‌سازد و کسی هم به او حرفی نمی زند.

این مسئول با تاکید براینکه مدیران ادارات نظارت بر کارشناسان را بیشتر کنند، بیان داشت : سیاست بافت اراصی در چهت رفع نیازهای روستاییان باید تغییر کند.

نماینده عالی دولت در مازندران با تاکید براینکه باید بخش خصوصی در شهرستان تنکابن فعال شده و سرمایه گذاری کند ، تصریح کرد:زمان صدور مجوز ها و پروانه های ساخت باید کاهش پیدا کند.

وی بر بهره گیری از ظرفیت های بالای گردشگری در تنکابن تاکید کرد و افزود: رودخانه چشمه کیله از ظرفیت های مهم این شهرستان بوده اما هیچ بهره ای از آن گرفته نمی شود از این رو سند امایش شهرستان باید تغییر کند.

کد خبر: ۱۷۴٬۷۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha