۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
 آخرین قیمت ها از بازار طلا و سکه تهران

آخرین قیمت ها از بازار طلا و سکه تهران

امروز هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان تعیین شد.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه با اشاره به تعطیلی بازارهای جهانی اظهار داشت: امروز بهای هر اونس طلای جهانی ۱۷۱۸ دلار است که نسبت به دیروز تغییری نداشته است. هر اونس نقره نیز به رقم ۱۸ دلار و ۹۴ سنت رسیده است.

به گفته کشتی آرای در معاملات امروز (یکشنبه ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۱) هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان تعیین شد.

وی افزود: نیم سکه به رقم ۸ میلیون تومان معامله شد. ربع سکه نیز به ۵ میلیون تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز به قیمت ۳ میلیون تومان دادوستد شد.

همچنین قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز به ۵ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار به عنوان مبنای معاملات طلا، به یک میلیون و ۲۹۷ هزار تومان رسید.

بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار نیز یک میلیون و ۴۴۱ هزار تومان تعیین شد. هر گرم طلای ۲۱ عیار، یک میلیون و ۵۱۳ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۲ عیار نیز یک میلیون و ۵۸۵ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز به یک میلیون و ۷۳۰ هزار تومان رسید.

وی در پایان گفت: حباب سکه در دومین روز هفته به دنبال کاهش تقاضا، به یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسیده است.

کد خبر: ۱۷۴٬۶۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha