۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۱
نرخ ارز در دولت سابق چند برابر شد| تصمیمات مجلس یازدهم به رانت‌خواران و مفسدان اقتصادی شوک وارد کرد
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس:

نرخ ارز در دولت سابق چند برابر شد| تصمیمات مجلس یازدهم به رانت‌خواران و مفسدان اقتصادی شوک وارد کرد

نظری، عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت سابق فراموش نکند که قیمت دلار و مسکن در زمان فعالیت آن ها چند برابر افزایش یافت.

به گزاش بازار به نقل از خانه ملت، سیدغنی نظری خانقاه در واکنش به اظهارات معاون اول دولت دوازدهم درباره مجلس یازدهم، گفت: جالب است که آقای جهانگیری معنای شوک را نمی‌داند و در عین حال فرافکنی از ویژگی‌های بارز وی است چراکه در دورانی که مسئولیت داشت از پاسخگویی فرار کرده و صرفا نظارگر گرفتاری‌ها و مشکلات مردم بودند و اکنون می‌خواهند با زیرسوال بردن مجلس یازدهم از زیر بار شوک‌های وارد کرده به اقتصاد کشور فرار کنند چراکه آن‌ها قیمت دلار را از ۳ هزار تومان به بالای ۲۰ هزار تومان رسانده و سرمایه مردم را در بورس به نابودی کشاندند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تعیین تکلیف طرح رتبه‌بندی معلمان، محدود کردن احتکار مسکن با تصویب "طرح اخذ مالیات از خانه‌های خالی، اصلاح ساختار بودجه، ساماندهی مسکن، بهبود فضای کسب و کار، ساماندهی خودر و و بانکداری اسلامی تنها بخشی از اقدامات مجلس یازدهم در راستای بهبود وضعیت اقتصادی مردم به شمار می‌آیند.

وی افزود: به‌یقین مقابله مجلس یازدهم با برخی از رانت‌بازی‌ها و اختلاس‌ها -که ناشی از مدیریت ضعیف گذشته بود- همچنین مدیریت ارز ۴۲۰۰ تومانی و جلوگیری از رانت، موجب ناراحتی مسئولان دولت سابق و وابستگان آن‌ها شده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: زمانی پدر داماد آقای روحانی با ارز ۴۲۰۰ تومانی موز وارد می‌کرد و صاحب میلیاردها تومان ثروت شد باید امروز از حذف این ارز ناراحت باشند، بنابراین باید پذیرفت که به‌دنبال تصمیمات مجلس یازدهم شوک به رانت‌خواران و مفسدان اقتصادی وارد شده و به یقین مردم نسبت به تصمیمات مجلس یازدهم آگاه هستند.

کد خبر: ۱۷۴٬۵۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha