۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
تأمین گاز پایدار اولویت اصلی شرکت ملی گاز

تأمین گاز پایدار اولویت اصلی شرکت ملی گاز

معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: تأمین گاز مطمئن و پایدار، اولویت اصلی شرکت ملی گاز ایران است و وظیفه ما این است که این نعمت خدادادی را به‌درستی به مردم برسانیم.

به گزارش بازار، مجید چگنی درباره مقدار شبکه شهری و روستایی و مقاوم‌سازی تأسیسات و ابنیه گاز گفت: ما بیش از ۴۱۷ هزار کیلومتر شبکه شهری و روستایی داریم و در همین زمینه، در بخش مقاوم‌سازی شبکه‌ها نیز، کارهای بسیار مهمی انجام شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: گازرسانی به همه شهرهای کشور انجام شده و تعداد اندکی روستا در استان‌ها باقی مانده است که آن‌ها نیز در خط پایانی گازرسانی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران مقاوم‌سازی، هوشمندسازی و بهینه‌سازی را جزو سیاست‌های محوری این شرکت عنوان کرد و افزود: هوشمندسازی در شرکت ملی گاز ایران با سرعت بالایی در حال انجام است که امیدواریم ادامه دار باشد.

چگنی افزود: در بخش مقاوم‌سازی تأسیسات و بهینه‌سازی مصرف گاز نیز اقدام‌هایی در حال انجام است. شرکت گاز استان تهران در بخش مقاوم‌سازی، نسبت به دیگر شرکت‌های گاز استانی پیشروست و انتظار داریم این شرکت تجربه‌هایش در این بخش را با دیگر شرکت‌های گاز استانی به اشتراک گذارد.

کد خبر: ۱۷۴٬۴۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha