۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۰
افزایش قیمت سیا کوین ادامه خواهد داشت| تعیین مقاومت های پیش رو
تحلیل بازار رمز ارزها؛

افزایش قیمت سیا کوین ادامه خواهد داشت| تعیین مقاومت های پیش رو

با ثبت سه روز متوالی از افزایش قیمت سیاکوین در بازار رمزارزها، پیش بینی ها برای صعودی شدن روند قیمت این رمزارز تقویت شده است.

به گزارش بازار، با ثبت سه روز متوالی از افزایش قیمت سیاکوین در بازار رمزارزها، پیش بینی ها برای صعودی شدن روند قیمت این رمزارز تقویت شده است. این افزایش زمانی حاصل شد که شاخص دلار آمریکا در بازار فارکس سقوط کرد.

سود سیاکوین و چندین آلتکوین دیگر به دنبال حرکت مثبت بیت کوین حاصل شده که نزدیک به ۹ درصد افزایش یافته و به بالاترین سطح دو هفته ای خود در ۲۱۲۵۴ دلار رسید.

از سوی دیگر، نظرات سام بنکمن-فرید، مدیر عامل FTX که در آن گفته بود ریزش ارزهای دیجیتال به احتمال زیاد پایان یافته نیز به تقویت احساسات در بازار کمک کرد. سیا کوین نیز مانند بسیاری دیگر از آلتکوین ها موفق شد دومین هفته متوالی را با رنگ سبز به پایان برساند. قیمت این رمزارز در حال حاضر ۲.۴۹ درصد افزایش یافته که البته این رقم را باید به افزایش ۲.۵۵ درصدی هفته گذشته اضافه کرد.

پیشرفت مشاهده شده در بازار کریپتو عمدتا ناشی از کاهش شاخص دلار آمریکا است که تتر به آن متصل است. دلار آمریکا پیش از اظهارنظر دو عضو کمیته بازار آزاد فدرال این کشور در روز جمعه و پیش از انتشار داده های تورم در این هفته، شاهد ریزش عمومی بود.

هفته گذشته، داده‌های غافلگیرکننده حقوق و دستمزد غیرکشاورزی این نگرانی را ایجاد کرد که افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو اکنون خطرات ایجاد رکوددر بازار آمریکا را به دنبال دارد و می‌تواند سیاست های تهاجمی فدرال رزرو را در نشست ۲۱ سپتامبر خود کمی به عقب براند. کاهش انتظارات افزایش نرخ بهره بانکی نهایتا باعث افزایش جریان ورودی به سمت دارایی های پرریسک مانند بازار کریپتو می شود.

پیش بینی قیمت سیاکوین

افزایش قیمت سیا کوین ادامه خواهد داشت| تعیین مقاومت های پیش رو

به نظر می رسد که افزایش فعلی قیمت برای آزمایش مقاومت ۰.۰۰۴۲۲ دلار (بالاترین قیمت های ۹ جولای و ۲۴ آگوست) آماده شده است. اگر این مقاومت مهم شکسته شود، ۰.۰۰۴۵۱ دلار (اوج های ۱۰ جولای/۱۹ جولای) به هدف صعودی جدید تبدیل می شود. اهداف اضافی به سمت شمال در ۰.۰۰۵۰۲ دلار (بالاترین سطح ۲۰ ژوئیه) و مقاومت ۰.۰۰۵۲۷ دلار (کف ۱ ژوئن / اوج ۱۱ آگوست ) قرار دارند.

از سوی دیگر، رد شدن قیمت در مقاومت ۰.۰۰۴۲۲ دلار و مرز بالایی کانال، چشم انداز صعودی را باطل می کند. عقب نشینی بیشتر، قیمت را به سمت حمایت ۰.۰۰۳۶۲ دلار (کمترین سطح ۱۳ ژوئیه) خواهد کشاند و پایین ترین سطح ۱۸ ژوئن را در نقطه ۰.۰۰۳۱۱ دلار به عنوان هدف بعدی به سمت جنوب پیش روی تریدرها قرار می دهد.

کد خبر: ۱۷۴٬۳۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha