۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
راه اندازی کسب و کارهای نوپا برای مددجویان آذربایجان‌شرقی

راه اندازی کسب و کارهای نوپا برای مددجویان آذربایجان‌شرقی

تبریز- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با اشاره به امضای تفاهم نامه کمیته امداد و پارک علم و فناوری استان، از راه‌اندازی کسب و کارهای نوپا برای مددجویان خبر داد.

به گزارش بازار، خالد سیار روز یکشنبه در گفت و گو با رسانه ها اظهار کرد: این همکاری مشترک در زمینه های مختلف پژوهشی، فناوری به منظور کمک به ایجاد اشتغال و راه اندازی کسب و کارهای نوپا و توسعه کارآفرینی برای مددجویان تحت حمایت انجام می شود.

وی معرفی و شناسایی خیران فناوری را از دیگر اهداف این تفاهم نامه برشمرد و افزود: به دنبال بهره مندی از ظرفیت های موجود دو نهاد در جهت تقویت روحیه کار و خوداتکایی و بازاریابی برای محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد هستیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی در زمینه ایجاد و توسعه کسب و کار با همکاری طرفین و برگزاری دوره های آموزشی برای مددجویان با تسهیلات اعطایی کمیته امداد از دیگر برنامه های این همکاری مشترک است.

وی گفت: با اجرای این تفاهم نامه دانش آوزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد از تجهیزات و امکانات مرکز نوآوری پارک علم و فناوری در جهت شکوفایی استعدادها بهره مند می شوند.

سیار، کمک مشاوره ای برای ایجاد بنگاه های اقتصادی دانشجویان تحت حمایت فارغ التحصیل را از دیگر برنامه های طرفین عنوان کرد و افزود: دوره های آموزشی کارآفرینی، ایده پردازی، تولید محصول، تجاری سازی و بازاریابی برای مددجویان کمیته امداد برگزار می شود.

کد خبر: ۱٬۷۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha