۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
احتمال سقوط بیت کوین به کانال ۱۷ هزار دلار| قیمت در چه صورت صعودی خواهد شد؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال سقوط بیت کوین به کانال ۱۷ هزار دلار| قیمت در چه صورت صعودی خواهد شد؟

سقوط ۵.۰۸ درصدی بیت کوین در روز سه شنبه پس از تکمیل ارتقای ادغام شبکه اتریوم رخ داده و دور دیگری از پیش بینی های بدبینانه نسبت به قیمت بزرگترین رمزارز جهان را کلید زده است.

به گزارش بازار، سقوط ۵.۰۸ درصدی بیت کوین در روز سه شنبه پس از تکمیل ارتقای ادغام شبکه اتریوم رخ داده و دور دیگری از پیش بینی های بدبینانه نسبت به قیمت بزرگترین رمزارز جهان را کلید زده است.

همچنین این جفت ارز در معاملات روز چهارشنبه با افت ۰.۲۵ درصدی تا زمان نگارش این گزارش روبرو بوده است.

اخیراً، چندین تحلیلگر شروع به پیش‌بینی نزولی قیمت بیت‌کوین کرده‌اند و برخی از آنها نیز مدعی ریزش قیمت به سطح ۱۵ هزار دلار و حتی ۱۰ هزار دلار هستند. این امر منجر به شکل گیری فروش قابل توجه بیت کوین در بازار شده است.

پیش بینی قیمت بیت کوین

احتمال سقوط بیت کوین به کانال ۱۷ هزار دلار| قیمت در چه صورت صعودی خواهد شد؟

در صورت قرار گرفتن مجدد در روند فروش گسترده ماه ژوئن ۲۰۲۲، گُوِه رو به افزایش یک پرچم نزولی را تشکیل خواهد داد. در صورت شکل گیری چنین سناریویی، حمایت مهم پیش روی ما روی نقطه ۱۷۹۷۰ دلار (کمترین سطح ۱۸ ژوئن) خواهد بود. این نقطه تکمیل حرکت اندازه‌گیری‌شده از محل شکست پرچم است، اما این هدف تنها در صورتی قابل دسترس است که خرس‌ها حمایت روزانه را در ۱۸۷۸۲ بشکنند.

ریزش بیشتر از پایین ترین سطح ۱۸ ژوئن، مسیر را برای خرس ها جهت جرکت به سمت ۱۶۴۰۶ دلار باز خواهد کرد. همچنین در صورت موفقیت خرس ها برای ادامه ریزش قیمت، نقطه ۱۵۴۱۵ دلار به عنوان یک هدف نزولی جدید در دسترس قرار خواهد گرفت.

از سوی دیگر، گاوها باید برای محافظت از یکپارچگی سالانه قیمت، سطح حمایت مهم ۱۸۷۸۲ دلار را حفظ کنند. در صورت موفقیت آمیز بودن چنین اقدامی، مقاومت ۲۰۶۹۱ دلار به عنوان هدف صعودی فوری (پایین ترین سطح ۲۶ ژوئیه) در نمودار قیمت ظاهر خواهد شد. پیشروی بیشتر، نقطه ۲۱۶۳۱ دلار را وارد ترکیب پیش بینی ما خواهد کرد (بالاترین‌های ۱۷ جولای و ۲۱ آگوست).

کد خبر: ۱۷۳٬۹۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha