۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
ثبت ۱۲ هزار مورد بازرسی حوزه آرد و نان در همدان
فیلم استان‌ها:

ثبت ۱۲ هزار مورد بازرسی حوزه آرد و نان در همدان

همدان - امسال و از ابتدای سال تاکنون حدود ۲۴ هزار مورد بازرسی از اقلام اساسی بخش کشاورزی و همچنین حوزه آرد و نان استان همدان انجام شده که ۱۲ هزار مورد مربوط به حوزه آرد و نان بوده است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاوررزی گفت: امسال و از ابتدای سال تاکنون حدود ۲۴ هزار مورد بازرسی از اقلام اساسی بخش کشاورزی و همچنین حوزه آرد و نان استان همدان انجام شده است که ۱۲ هزار مورد مربوط به حوزه آرد و نان بوده است.

حسین فضلی بیان کرد: باتوجه به نصب دستگاه های کارت خان بازرسی ها بصورت هوشمند بوده و یک تیم در میز خدمت بانک سپه مستقر شده اند و اعضای این تیم شامل نماینده جهاد کشاورزی، نماینده صنعت معدن، نماینده تعزیرات حکومتی، نماینده بانک سپه و نماینده امور مالیاتی است.

وی با بیان اینکه در بازرسی ها تراکنش های دستگاه های کارت خان بررسی می شود و در صورتی که تراکنش های غیر واقعی، غیر معقول و خارج از زمان مقرر انجام شده باشد از طریق پیامک، تماس تلفنی و یا حضوری تا سه مرتبه تذکر داده می شود، گفت: درصورت مشاهده مجدد پرونده تشکیل می شود.

فضلی گفت: در همین راستا از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۸۸۰ مورد تخلف در حوزه کالاهای اساسی و آرد و نان شناسایی و ثبت شده و ارزش ریالی این تخلفات حدود سه میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان بوده ضمن اینکه یک هزار مورد از تخلفات مربوط به حوزه آرد و نان بوده که ارزش ریالی آن سه میلیارد تومان بوده است.

کد خبر: ۱۷۳٬۸۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha