۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
شهرداری تهران در یک سال اخیر به قرض گرفتن محتاج نشد
شهردار تهران:

شهرداری تهران در یک سال اخیر به قرض گرفتن محتاج نشد

زاکانی، شهردار تهران گفت: در ۱۰ روز اول حضور خود اعلام کردیم که از تنش مالی خارج شده ایم و تا به امروز محتاج قرض نشده ایم.

به گزارش بازار، شهردار تهران در نودمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به عملکرد یکساله شهرداری تهران گفت: ایمنی، آسایش و امینت شهروندان در شهر از اهمیت بسزایی برخوردار است، اما عمده شهروندان ناراضی بودند و اساس آن هم روزمرگی مدیریت شهری به دلیل تنش مالی بود که شهرداری ۲ سال از آن رنج می‌برد این مشکل تا جایی بود که ۳ ماه با قرض پول هارا دادند.

زاکانی ادامه داد: قاعده گذار به این توجه نداشته است که با تدوین قانونی جدید ۱۵ هزار نفر در آسیب قرار می‌گیرند و منجر به فرسوده ماندن بافت کن و بی مسکنی در تهران می‌شد.

وی با بیان اینکه توجه به مردم مهمترین سیاست مدیریت شهری بود گفت: اولین برنامه ما این بود که به این نتیجه برسیم که جز با تحول نمی‌توان از هم انباشت تهران را برطرف کرد و شهر باید در تمامی موارد نوسازی شود.

زاکانی گفت: از رفتن به موضوعات اجتماعی سرافراز هستیم ۲۱ هزار معتاد متجاهر در تهران وجود داشت، اما ما نگاه ترحمی را تغییر دادیم و شهرداری مفتخر است که اکنون ۳ هزار و ۳۰۰ تخت فعال را دایر کرده است و هزار و ۸۰۰ تخت دیگر را هفته آینده ایجاد می‌کند.

کد خبر: ۱۷۳٬۵۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha