۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
تولیدات چوب وکاغذ مازندران از ۱۰۰ هزار تن فراتر می رود
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

تولیدات چوب وکاغذ مازندران از ۱۰۰ هزار تن فراتر می رود

ساری- زارعی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس ظرفیت اسمی کارخانه چوب و کاغذ استان را ۱۸۰ هزار تن ذکر کرد و گفت: با حمایت دولت میزان تولید آن از ۱۰۰ هزار تن فراتر می رود.

مصنورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تلاش دولت برای احیای کارخانه چوب و کاغذ اظهار داشت: این کارخانه زمانی در حال فروش به ثمن بخش بود که جلوی آن با ورود قوه قضائیه و دولت گرفته شد.

وی ظرفیت اسمی کارخانه چوب و کاغذ را ۱۸۰ هزار تن ذکر کرد و افزود: زمانی ظرفیت این کارخانه به ۳۵ تا ۴۰ هزار تن کاهش یافته بود و خوشبختانه با حمایت دولت در حال حاضر ظرفیت این کارخانه از ۱۰۰ هزار تن فراتر رفته است.

وی با عنوان این که مسئله زیان انباشته کارخانه در حال رفع شدن است، وجود جنگل را فلسفه وجودی کارخانه چوب و کاغذ در مازندران بیان کرد و گفت: متاسفانه سالانه جنگل برداشت شد ولی احیای مناسب صورت نگرفت و مجبور به اجرای طرح تنفس جنگل شدیم.

این نماینده مجلس با اظهار این که نگاه جدیدی به صنعت چوب و کاغذ ایجاد شده است، افزود: صنعت آن دارای قدمت دیرینه است و باید نسبت تعیین تکلیف مسائل اقدام کرد.

زارعی با بیان این که در گذشته سه تا چهارماه حقوق کارگران پرداخت نمی شد، گفت: در حال حاضر وضعیت پرداخت حقوق کارگران به روز شده است.

کد خبر: ۱۷۳٬۳۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha